Vähän käsi olen noiden kuvien kanssa. Hylsysarja pysyy paremmin kädessä, kuin tietokone. Täytyy laittaa joku kaveri pistään fotoja tänne.
Hommasin Kawan talliin tammikuussa tehtaan paketissa, sai itse kasata, tosin vain peilit, ohjaustangon päädyt ja akku olivat irti, mutta olipa korkaamaton peli
Sisäänajon (vieläkin menossa) ajelin suurinpiirtein kierrosrajoja noudattaen, motarille ei noilla ollut paljon asiaa. Pieniä ylityksiä liikennetilanteesta johtuen on pari kertaa "lipsahtanut"
Ihan hyvin on toiminut. Takalamppu on kumman löysä perälippaan, hölskyy kun sitä naputtaa.
Eturatas oli aika tiukka vaihtaa, kun ketjut olivat niin venymättömät. Akseli ihan eteen, jarrun reaktiotanko irroitettuna sain juuri 16 piikkisen (16 piikkisen originaalin varaosano: 13144-1320 jos joku haluaa omaansa tilata, CMS:llä rapiat 32e ) menemään ketjun kanssa takaisin akselille. Pulttipyssyä sitten suosiolla takajarrua painaen avatessa siihen mutteriin. Kiinni momenttiavaimella ja prikkapellin taitto takaisin kulman päälle.
Lankarullat hommasin Sumekolta, helpottaa huoltoja.
Tallissa pidän aina eturengas telakassa, Motonetin malli on aika tukeva, mutta vaatii Kawan vihreän maalin punaisiin osiin. Vihreä sopii hyvin sen mustiin osiin Kawan kilpaväreinä.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/807510/Kuljetusteline-traileriinpakettiautoon-MPTuossa telakassa on helppo laittaa takapukki paikalleen.
Itsellä en ole huomannut muuta kuin oma laittamani kate oli pienen hankauman tehnyt lamppukatteeseen.
Laitoin vielä Garminin skootteritelineestä modattuna vasempaan peiliin (missä on se M4 kierre suojasukalle) kiinnikkeen ja virran ulosoton nakersin joutokäynnin säätöruuvin lähellä olevaan muovikanteen kiinni, joka on 2 ruuvilla kiinni.
Tuossa sun mattamustassa on ainakin helppo korjaa maaliviat kilikalipullosta korkkiin maalia ja sitten pienoispensselillä kohteeseen. Itellä olisi isompi homma näiden kimallemaalien kanssa.
Mitä listaa tarkoitit tankissa ? Mulla näytti olevan kaikissa sama väli molemmin puolin kaikissa listoissa.
Sen tankin keskellä päällimmäisen käytin irti kun mietin johdotusreittejä, edestä ja takaa kuusioruuveilla ja kuskin munien kohdalta tarrakiinnikkeillä kiinni.