Kawasaki Racing Bikes Finland

Uusimmat viestit

Kawatori

Vanteet Kawasaki ZXR


Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 15/09/2018
Kommentit (0)
nahkainen ajotakki


Hinta: 200.00 EUR
Päiväys: 24/02/2018
Kommentit (0)
Ostetaan shad sportrack Z1000

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 17/07/2017
Kommentit (0)
Kawasaki zx-12r

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 13/06/2016
Kommentit (0)
ZX10R/ZX6R Tankkisuojat


Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 10/06/2016
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: GTR täydessä kuormassa  (Luettu 1514 kertaa)

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JuhaT

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Touko 2013
  • Viestejä: 9
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:13.07.17 - klo:08:50
  • GTR1400
  • Kuvat
GTR täydessä kuormassa
« : 10.06.13 - klo:14:36 »
Millaisia kokemuksia teillä on GTR:stä kun ajellaan täydellä kuormalla, 2 päällä + kamat?
Onko teillä ollut esijännitykset kireimmillään?
Ajelin tuossa lyhyehkön pätkän täydellä kuormalla ja taka jousi oli 2 napsua vailla kirein ja etujouset olivat noin 6 mm korkeudella.
Pyörä tuntui ajoltaa ihan kohtuulliselta, mutta jotenkin moottori tai voimansiirtolinja kuulosti kuormittuneelta. Koitin kuitenkin pitää hieman korkeampia kierroksia, noin 3500:ssa.
JuhaT
GTR 1400
ex Suzuki GSF 1250AS

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 12
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Touko 2009
  • Viestejä: 1694
  • Viestieni tykkäämiset: 226
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:07.06.20 - klo:06:38
  • ZX-10R
  • Kuvat
Vs: GTR täydessä kuormassa
« Vastaus #1 : 14.06.13 - klo:14:27 »
Muistelen ettei me emännän kans koskettu alustaan olleskaan vaan päästeltiin täydellä kuormalla, tehdasasetuksin.
Minusta toimi ihan ok noinkin, tietty eihän se alustan rukkaus pahasta ole. rolleyes

 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020