Kawasaki Racing Bikes Finland

Uusimmat viestit

Kawatori

Vanteet Kawasaki ZXR


Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 15/09/2018
Kommentit (0)
nahkainen ajotakki


Hinta: 200.00 EUR
Päiväys: 24/02/2018
Kommentit (0)
Ostetaan shad sportrack Z1000

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 17/07/2017
Kommentit (0)
Kawasaki zx-12r

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 13/06/2016
Kommentit (0)
ZX10R/ZX6R Tankkisuojat


Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 10/06/2016
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.  (Luettu 30103 kertaa)

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zx12r

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 163
  • Viestieni tykkäämiset: 50
  • Paikalla:06.11.15 - klo:20:30
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #15 : 26.05.13 - klo:11:56 »
ootko muuten ajanut millään mopolla tänä kesänä ,voi noi uudet öljyt tuntua aika tehokkailta talven jälkeen  22yikes

Poissa zeta1

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Tammi 2011
  • Viestejä: 395
  • Viestieni tykkäämiset: 332
  • Paikkakunta: Yläne
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:15.07.20 - klo:06:59
  • ZX12R
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #16 : 26.05.13 - klo:12:10 »
ootko muuten ajanut millään mopolla tänä kesänä ,voi noi uudet öljyt tuntua aika tehokkailta talven jälkeen  22yikes
Joo oli mulla tuolla miitissä liisattuna kaverin 14satanen zzr ja kilsoja alla vajaa 100. Olen hommannut sellaiset voimannostajien liinat joilla sidon itseni kahvoihin.  hesse_biggrin

Poissa PowerKing

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2011
  • Viestejä: 117
  • Viestieni tykkäämiset: 141
  • Paikalla:28.06.15 - klo:00:18
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #17 : 31.05.13 - klo:15:47 »
Nyt on öljyt vaihdettu ja tuntu starttia pyöritellessä öljyvalokin sammuvan. Käyntiinlähdöstä en mee takuuseen ku ei oo pensaa :)

Poissa zeta1

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Tammi 2011
  • Viestejä: 395
  • Viestieni tykkäämiset: 332
  • Paikkakunta: Yläne
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:15.07.20 - klo:06:59
  • ZX12R
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #18 : 31.05.13 - klo:16:19 »
Nyt on öljyt vaihdettu ja tuntu starttia pyöritellessä öljyvalokin sammuvan. Käyntiinlähdöstä en mee takuuseen ku ei oo pensaa :)
Meinasin jossain vaiheessa muistuttaa että muistakaa ne öljyt sitten ainakin kun tuli kaikennäköistä muutakin lisättyä.

Poissa Goofy S

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 248
  • Viestieni tykkäämiset: 116
  • Paikkakunta: Espoo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:07.11.15 - klo:00:44
  • Z1000 -11
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #19 : 01.06.13 - klo:00:05 »
ootko muuten ajanut millään mopolla tänä kesänä ,voi noi uudet öljyt tuntua aika tehokkailta talven jälkeen  22yikes
Joo oli mulla tuolla miitissä liisattuna kaverin 14satanen zzr ja kilsoja alla vajaa 100. Olen hommannut sellaiset voimannostajien liinat joilla sidon itseni kahvoihin.  hesse_biggrin

Ja porukalla ilmattiin jarrut ennen yleiseen liikenteeseen lähtöä.
Ei me hutiloimalla, ei, ei...  hesse_blum
Team Green

Poissa zimppa70

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 831
  • Viestieni tykkäämiset: 269
  • Paikkakunta: Riihimäki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:26.03.19 - klo:08:59
  • zx1427
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #20 : 19.06.13 - klo:17:35 »
Hyvät on öljyt Zetan pyörässä nyt kun rullaki pyörii suht joutusaan... hesse_bow hesse_bow hesse_bow hesse_bow
Ikä on jotain sellaista, millä ei ole väliä, ellei ole juusto...

Poissa PowerKing

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2011
  • Viestejä: 117
  • Viestieni tykkäämiset: 141
  • Paikalla:28.06.15 - klo:00:18
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #21 : 19.06.13 - klo:21:20 »
Kyllä on saatana öljynvaihto tökkiny joka osa-aluella, mutta voiton puolella ollaan jo. Oikeat sähköviat joita ei vakiommassa ole välttämättä edes huomannut, ja sytkän säädettävyyden puute on aiheuttanut huomattavasti alkoholisoitumista sekä vähäistenkin karvojen ennenaikaista lähtöä, mutta onneksi ahtopaine korvaa ennakon puutteen.
Sytkän ku joku laittaa tosta vielä joskus kohdilleen ni alkaa numerot oleen jo todella hyvät, mutta kyllä tää vissiin näilläkin öljyillä jo kulkee suht lujaa, ainaki kumi sauhuaa jos ei muuta  hesse_biggrin

Lisäyksenä vielä, että jos tolla vartille on aikomus niin kannattaa harkita jonkunlaista ahtopaineen ohjausta, nyt se saattaa vaatia aika tarkkaa rannetta   hesse_whistling
Nii, ja Halliinki kerkee kunhan jaksaa vähän kotona väkertää....

Poissa PowerKing

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2011
  • Viestejä: 117
  • Viestieni tykkäämiset: 141
  • Paikalla:28.06.15 - klo:00:18
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #22 : 20.06.13 - klo:19:00 »
Kyllä on happamat öljyt ku ei meinaa toimia kunnolla lainkaan...

Mutta vakavasti ottaen, nyt pitää alkaa jo spekuloimaan ääneen, mikä vittu voi olla vialla kun ei saada laitetta säädettyä kohdilleen.
Eli turbopyörä, E85, 1150 suuttimet, ARC2, PC3usb. Alkuun koitettiin kakstonnisilla suuttimilla mutta säädettävyyden karkeus pakotti vaihtamaan ne pienempiin.
Pitkään oli ongelmia kun latauksessa oli puutetta, niiden korjaannuttua saatiin laite pelittämään dynossa ihan ok. Tehoa tuli renkaalta ahtopaineen noston myötä 325 hp/1,4 bar Vittaniemen dynossa, ja jokaisella kaasunasennolla toimi, sekä lambda oli hyvin kohdillaan. Sytkää toi ois kaivannut lisää, mutta sen puutteessa tosiaan nostettiin sitten painetta hieman koska viinalla sekin on kohtuu turvallista, jotainhan se alkoholi vaatii bensaa enemmän, joko ennakkoa, puristusta tai boostia, tai niiden kombinaatioita. Tehoa tulis selkeesti lisää ennakon nostolla.
Nyt kuitenkin pyörä tuli dynossa hyväksi, ja antaa riittävästi tehoa kuskin sisäänajamiseksi, mutta katuajotestissä vaan röpeltää ihan saatanasti just kun pitäis alkaa ahtamaan. Alkaahan se ahtamaan jos vaan suoraa riittää, mutta ei kuulosta hirveen kivalta eikä sitä tommosena hieman vajaakäyttöisenä voi edes antaa asiakkaalle vaikka kentällä sillä pystyiskin ajamaan.
Ekaks tuli mieleen noi 12R:n ekalla kolmella vaihteella olevat ennakon vähennykset, koska mopo on koko ajan kärsinyt ennakon puutteesta ja ne kuristukset vielä korostais sitä. Mutta tänään koitin tehdä homemade TRE modin ja nyt pitäis pyörän luulla että on aina vitosella jos on 1-3 pykälä silmässä. Luullakseni modi meni oikein, mutta pitää ottaa pyörä vielä himaan ja tutkia tarkemmin, tuolla espoossa vierailla työkaluilla se sähkötyö ja miettiminen on aina hankalampaa kuin kotioloissa.
Commanderiin saa ton accelerator pump mapin asennettua, sillä pystyis varmaan säätämään ruiskutuksen silloin kun kaasua nopeasti käännetään suhteessa loadiin, dynossahan kaasunasento on vedon ajan aina vakio, joten MAHDOLLISESTI sillä saataisiin tilanne korjattua.
Nyt kuunnellaan mieluusti ideoita, mikä vittu tässä oikein mättää?????
Alkaa aika ja inspiraatio olemaan lopussa. Toi on vielä silleen hieman haastava että noita lisäpurkkeja ja liittimiä oli jo rojektin alussa ns. riittävästi, enkä tunne läheskään kaikkien kytkentää/funktiota, joten aika raakalla kädellä noita joutuu karsimaan...

Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:10.09.19 - klo:21:40
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #23 : 21.06.13 - klo:00:34 »
Kyllä on happamat öljyt ku ei meinaa toimia kunnolla lainkaan...

Mutta vakavasti ottaen, nyt pitää alkaa jo spekuloimaan ääneen, mikä vittu voi olla vialla kun ei saada laitetta säädettyä kohdilleen.
Eli turbopyörä, E85, 1150 suuttimet, ARC2, PC3usb. Alkuun koitettiin kakstonnisilla suuttimilla mutta säädettävyyden karkeus pakotti vaihtamaan ne pienempiin.
Pitkään oli ongelmia kun latauksessa oli puutetta, niiden korjaannuttua saatiin laite pelittämään dynossa ihan ok. Tehoa tuli renkaalta ahtopaineen noston myötä 325 hp/1,4 bar Vittaniemen dynossa, ja jokaisella kaasunasennolla toimi, sekä lambda oli hyvin kohdillaan. Sytkää toi ois kaivannut lisää, mutta sen puutteessa tosiaan nostettiin sitten painetta hieman koska viinalla sekin on kohtuu turvallista, jotainhan se alkoholi vaatii bensaa enemmän, joko ennakkoa, puristusta tai boostia, tai niiden kombinaatioita. Tehoa tulis selkeesti lisää ennakon nostolla.
Nyt kuitenkin pyörä tuli dynossa hyväksi, ja antaa riittävästi tehoa kuskin sisäänajamiseksi, mutta katuajotestissä vaan röpeltää ihan saatanasti just kun pitäis alkaa ahtamaan. Alkaahan se ahtamaan jos vaan suoraa riittää, mutta ei kuulosta hirveen kivalta eikä sitä tommosena hieman vajaakäyttöisenä voi edes antaa asiakkaalle vaikka kentällä sillä pystyiskin ajamaan.
Ekaks tuli mieleen noi 12R:n ekalla kolmella vaihteella olevat ennakon vähennykset, koska mopo on koko ajan kärsinyt ennakon puutteesta ja ne kuristukset vielä korostais sitä. Mutta tänään koitin tehdä homemade TRE modin ja nyt pitäis pyörän luulla että on aina vitosella jos on 1-3 pykälä silmässä. Luullakseni modi meni oikein, mutta pitää ottaa pyörä vielä himaan ja tutkia tarkemmin, tuolla espoossa vierailla työkaluilla se sähkötyö ja miettiminen on aina hankalampaa kuin kotioloissa.
Commanderiin saa ton accelerator pump mapin asennettua, sillä pystyis varmaan säätämään ruiskutuksen silloin kun kaasua nopeasti käännetään suhteessa loadiin, dynossahan kaasunasento on vedon ajan aina vakio, joten MAHDOLLISESTI sillä saataisiin tilanne korjattua.
Nyt kuunnellaan mieluusti ideoita, mikä vittu tässä oikein mättää?????
Alkaa aika ja inspiraatio olemaan lopussa. Toi on vielä silleen hieman haastava että noita lisäpurkkeja ja liittimiä oli jo rojektin alussa ns. riittävästi, enkä tunne läheskään kaikkien kytkentää/funktiota, joten aika raakalla kädellä noita joutuu karsimaan...

saattaa kuulostaa tyhmältä neuvolta, mutta tsekkaisin että KAIKKIEN "lisäpurkkien"  maadoitukset  ovat samaan paikkaan maadoitettu mihin akkukin. pelkästään se, että joku purkki on maadoitettu takahäkkiin, saattaa tehdä potentiaalieroja (ja tekee ainakin 14:ssa).

Poissa PowerKing

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2011
  • Viestejä: 117
  • Viestieni tykkäämiset: 141
  • Paikalla:28.06.15 - klo:00:18
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #24 : 21.06.13 - klo:09:45 »
Osa purkeista on maadoitettu taakse, mutta samasta maadoituspisteestä on vedetty akulle paksumpi maadoituskaapeli, eli potentiaalieroja ei pitäisi olla.

Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:10.09.19 - klo:21:40
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #25 : 21.06.13 - klo:20:33 »
onko se ongelma siinä kun about nolla kuormalta vääntää kahvaa?  voihan sitä testata penkissäkin ja kattoa miten afr käyttäytyy. jos se kakoo sen takia että menee rikkaalle niin tuo pc3:n ap map voisi tosiaan auttaa...?

oletteko kokeilleet ilman arc:ia? speksien mukaan se imee jopa 7A joka on aika paljon pienille kierroksille ja vakio sähköille. mittaa jännite katuajossa tai ota koko boxi pois.

Poissa zeta1

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Tammi 2011
  • Viestejä: 395
  • Viestieni tykkäämiset: 332
  • Paikkakunta: Yläne
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:15.07.20 - klo:06:59
  • ZX12R
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #26 : 26.06.13 - klo:11:35 »
Lähti noutamaan pyörää kotiin reissultaan.  hali_peukku

Poissa zimppa70

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 831
  • Viestieni tykkäämiset: 269
  • Paikkakunta: Riihimäki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:26.03.19 - klo:08:59
  • zx1427
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #27 : 26.06.13 - klo:21:14 »
Juhlallinen luovutustilaisuus ja eka koeajo.... hali_peukku

Poissa zx12r

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 163
  • Viestieni tykkäämiset: 50
  • Paikalla:06.11.15 - klo:20:30
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #28 : 27.06.13 - klo:11:28 »
no mites koeajot,tarvikko liinoja hesse_biggrin

Poissa zeta1

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Tammi 2011
  • Viestejä: 395
  • Viestieni tykkäämiset: 332
  • Paikkakunta: Yläne
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:15.07.20 - klo:06:59
  • ZX12R
  • Kuvat
Vs: Vein pyöräni öljyn vaihtoon.
« Vastaus #29 : 11.07.13 - klo:21:54 »
Tänään saapui huohotinsäiliö tuolta Engelmaneista, jos vaikka sijoittais sen jonnekin uuteen paikkaan.


  Aihe / Aloittaja Vastauksia / Lukukerrat Uusin viesti
xx
Öljyn viskositeetti

Aloittaja lucifer

1 Vastauksia
2056 Lukukerrat
Uusin viesti 25.02.12 - klo:23:28
SamiN
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020