Kawasaki Racing Bikes Finland

Uusimmat viestit

Kawatori

Vanteet Kawasaki ZXR


Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 15/09/2018
Kommentit (0)
nahkainen ajotakki


Hinta: 200.00 EUR
Päiväys: 24/02/2018
Kommentit (0)
Ostetaan shad sportrack Z1000

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 17/07/2017
Kommentit (0)
Kawasaki zx-12r

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 13/06/2016
Kommentit (0)
ZX10R/ZX6R Tankkisuojat


Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 10/06/2016
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: ZZR 1400 nykiminen  (Luettu 15856 kertaa)

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa bug85

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 20
  • Viestieni tykkäämiset: 2
  • Paikalla:21.08.15 - klo:16:29
  • ZZR 1400 ABS
  • Kuvat
ZZR 1400 nykiminen
« : 31.08.12 - klo:17:32 »
Laittelin tästä jo viestiä tuonne moottoripyora.orgin puollekin (http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/245311-ZZR-1400/page28), mutta laitetaan ongelman kuvaus vielä tännekin. :)

Mikähän mahtaa vaivata meikäläisen Zetoria. Eli probleema:

Oireet esiintyvät aina silloin tällöin ja esiintyy nykimisenä noin 2,5-3 tonnin kierroksen huiteilla. Tarkemmin otettuna nykiminen esiintyy juuri siinä kohtaan missä veto lähtee päälle kaasua käännettäessä. Pyörä ikäänkuin hyytyy (ns. pooaa), mutta ei sammu. Kun nykimistä esiintyy niin pyörä käy ihan normaalista tyhjäkäyntiä (jos painaa kytkimen pohjaan). Jos taas alkaa kiihdyttämään, eli lisää kaasua, niin silloin pyörä miettii hetkeen ja sitten mennään eteenpäin ihan normaalisti.
Esimerkiksi yhtenä päivänä ajaessani noin 50 km/h niin pyörä nyki, mutta kun lähdin siitä motarille niin pelasi ihan normaalisti, ja kun nousin pois motarilta ja ajelin taas about 50 niin ei mitään nykimistä. Ja näin homma menee aina, eli vähän aikaa nykii, mutta jos käyttää vähän vaihtia lisää niin sen jälkeen ei yleensä nyi.

Pyörä on varustettu yoshimuran kokoputkistolla, PC3:lla ja GiProlla. Entisen omistajan mukaan pyörässä on vain PowerCommanderin sivuilta ladattu valmis kartta, mutta hänellä ei ole koskaan ollut mitään nykimistä tai ongelmaa, joten ei kai seokset voi yhtäkkiä noin pieleen mennä.
Missähän voisi olla vika?

Seuraavia asioita/huomioita olen tehnyt:
- Olen ajanut GiPron asetuksella 3, eli ECU luulee, että 6-vaihde on koko ajan päällä. Soitin äsken ongelmasta entiselle omistajalle, ja hän oli ajanut aina 1. asetuksella, joko periaatteessa on ZX-10R:lle (tai jos "toisioläpät" on poistettu, jota ei minun tietääkseni ole tehty). Ainakin jos ottaa TRE:n päältä pois (eli Gipro käytössä vain vaihdenäyttönä) niin on pyörä on nykinyt.Voisiko pelkällä GiPron asetuksella on merkitystä?
- Vaihdoin varalta myös PowerCommanderin maadoitusta paisuntasäiliön ruuvinalta yhden metallilätkän alle, koska paikkaa kehuttiin jenkkifoorumilla. Tällä ei vaikutusta.
- PC:n pitäis pelata, koska valot syttyy virtojen ollessa päällä ja valot reagoivat kaasuun.
- Venttiilikopan tiiviste hikoilee hieman pyörän vasemmalta puolen. Voisiko mahdollisesti tulpanreiässä oleva öljy aiheuttaa tämmöistä?
- Kaasukahvassa on väljyyttä 4-5mm, mikä ei minun mielestä ole liikaa.
- Jos ruiskut eivät ole synkassa niin voiko se oireilla näin.
- Kun kävin koeajamassa pyörää niin akku oli päässyt liikkeessä tyhjäksi, mutta ennen kuin ostin pyörän niin akku ladattiin täyteen (akkuna näytti olevan Bilteman geeliakku). Ajaessa mittaristo näyttää 14.2-14.4 v, ja kun pyörä on sammutettu niin 12.2-12.4. (yleismittari näytti äsken 12.83v, noin 2 tuntia ajon jälkeen) Voiko huono akku aiheuttaa nykimistä.
- Nykiminen esiintyy mielestäni aina lämpimällä koneella, eli jos aamulla ajaa töihin (ulkolämpötila yl. 7-10 astetta) niin koskaan (aamuisin) ei ole nykinyt. Monesti on kuitenkin käynyt niin, että jos pyörä on seisonut muutamia tunteja, eli kone on vielä hitusen lämmin, niin sen jälkeen ajaessa voi esiintyä, mutta ei aina.
- Onko pyörässä jotain kaasun asentotunnistinta, koska äsken kokeilin niin, että härnäsin kaasua siten, että päältä kaasu päälle ja pois. Muutaman kerran näin tehtyäni nykimistä alkoi esiintyä. Kuitenkin, kun sammutin pyörän niin nykiminen oli pois ja samalla tempulla en saanut sitä enää palamaan.
- Pyörällä on ajettu 9200 km, joten alkuperäiset tulpat ovat paikallaan, mutta voisiko huonot tulpat aiheuttaa epäsäännöllistä nykimistä.

Tässä ongelma ja huomiot "lyhykäisyydessään".

Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:30.11.20 - klo:21:10
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #1 : 01.09.12 - klo:00:36 »
mitä vuosimallia?

voisihan tuo johtua alakierrosten seoksistakin, mutta vaikea veikkailla...

check-list voisi olla helpoimmasta alkaen:
- ilmanpuhdistimen kunto
- akun napojen/runkoon tulevan maapiuhan hapettumat
- gipron ohitus
- seosten säätö penkissä

noita muita ehdottamiasi vikoja en pitäisi kovin potentiaalisina.

TPS:n (throttle position sensor) voi tarkistaa service manualin ohjeen mukaisesti. manuskat: http://www.kawarb.fi/smf/index.php?action=tpmod;dl=cat1

teretulemast foorumille!

Poissa bug85

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 20
  • Viestieni tykkäämiset: 2
  • Paikalla:21.08.15 - klo:16:29
  • ZZR 1400 ABS
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #2 : 01.09.12 - klo:14:59 »
mitä vuosimallia?

voisihan tuo johtua alakierrosten seoksistakin, mutta vaikea veikkailla...

check-list voisi olla helpoimmasta alkaen:
- ilmanpuhdistimen kunto
- akun napojen/runkoon tulevan maapiuhan hapettumat
- gipron ohitus
- seosten säätö penkissä

noita muita ehdottamiasi vikoja en pitäisi kovin potentiaalisina.

TPS:n (throttle position sensor) voi tarkistaa service manualin ohjeen mukaisesti. manuskat: http://www.kawarb.fi/smf/index.php?action=tpmod;dl=cat1

teretulemast foorumille!

Ruuna on rekisteröity -09, mutta värin perusteella (atomic silver) luulen, että pyörä on -08.. Absillinen malli kuitenkin, joten ei sen vanhempi kuitenkaan.

Tsekkasin jo ilmanputsarin, jossa oli jonkun verran paskaa. En kuitenkaan osaa sanoa, mikä on oikeasti likainen mikä ei, kun en ole juurikaan noiden kanssa ollut tekemisissä. Mopo on kuitenkin menossa maanantaina muutenkin huoltoon, joten saavat synkata ruiskut ja katto nuo kaasun säädöt kohalleen. Samalla vois tietenkin tuon TPS:kin kattoa. Tuo seos juttukin on mahdollinen, mutta ex-omistaja sanoi, että koskaan ei ole hänellä tehnyt tuollaista, joten pikkuisen herää epäilys, että se ois suurin syy. Tarkoitus ois kuitenkin, että keväällä viimeistään Bikefoxiin tai TT-motorsporttiin säätöön.

Poissa bug85

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 20
  • Viestieni tykkäämiset: 2
  • Paikalla:21.08.15 - klo:16:29
  • ZZR 1400 ABS
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #3 : 01.09.12 - klo:15:08 »
Oiskohan sitten mahdollista, että GiPro ois jotenkin rikki, koska olivat liikkeessä ladanneet minulle akun täyteen ja samalla sitten GiPron piuha oli jäänyt laittamatta kunnolla kiinni, ja yksi päivä siitä sitten katosi virrat. Oliskohan mahdollista, että GiPro olisi sitten saanut jonkinlaisia virtapiikkejä huonosti kiinni olleessaan? Riittääköhän gipron ohittamiseen, jos vain ottaa virtapiuhan pois paikaltaan, eli kulkeeko virta sen jälkeen normaalisti läpi, vai pitääkö ohittamiseksi irroittaa myös liittemet ja laittaa johdot normaaliin järjestykseen (muistaakseni giproa asennettaessa johtojen paikkoja liittimissä pitää vaihtaa)?

Poissa J.N

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 60
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:11.05.16 - klo:17:01
  • ZZR-1400 -09
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #4 : 01.09.12 - klo:15:26 »
Oiskohan sitten mahdollista, että GiPro ois jotenkin rikki, koska olivat liikkeessä ladanneet minulle akun täyteen ja samalla sitten GiPron piuha oli jäänyt laittamatta kunnolla kiinni, ja yksi päivä siitä sitten katosi virrat. Oliskohan mahdollista, että GiPro olisi sitten saanut jonkinlaisia virtapiikkejä huonosti kiinni olleessaan? Riittääköhän gipron ohittamiseen, jos vain ottaa virtapiuhan pois paikaltaan, eli kulkeeko virta sen jälkeen normaalisti läpi, vai pitääkö ohittamiseksi irroittaa myös liittemet ja laittaa johdot normaaliin järjestykseen (muistaakseni giproa asennettaessa johtojen paikkoja liittimissä pitää vaihtaa)?

Laitat giproon vaan sen asetuksen, että toimii pelkkänä vaihdenäyttönä ja viet pyörän säädettäväksi...

Poissa bug85

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 20
  • Viestieni tykkäämiset: 2
  • Paikalla:21.08.15 - klo:16:29
  • ZZR 1400 ABS
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #5 : 01.09.12 - klo:18:54 »
Oiskohan sitten mahdollista, että GiPro ois jotenkin rikki, koska olivat liikkeessä ladanneet minulle akun täyteen ja samalla sitten GiPron piuha oli jäänyt laittamatta kunnolla kiinni, ja yksi päivä siitä sitten katosi virrat. Oliskohan mahdollista, että GiPro olisi sitten saanut jonkinlaisia virtapiikkejä huonosti kiinni olleessaan? Riittääköhän gipron ohittamiseen, jos vain ottaa virtapiuhan pois paikaltaan, eli kulkeeko virta sen jälkeen normaalisti läpi, vai pitääkö ohittamiseksi irroittaa myös liittemet ja laittaa johdot normaaliin järjestykseen (muistaakseni giproa asennettaessa johtojen paikkoja liittimissä pitää vaihtaa)?

Laitat giproon vaan sen asetuksen, että toimii pelkkänä vaihdenäyttönä ja viet pyörän säädettäväksi...

Meinaatko, että ois säädöissä vikaa, jos on tätä ennen pelannut 3 vuotta?

Pitää kattoa, jos huollossa ei löydy mitään niin sitten tuota säätöä. Säätöön vien luultavasti viimeistään ensi keväänä.

Poissa J.N

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 60
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:11.05.16 - klo:17:01
  • ZZR-1400 -09
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #6 : 02.09.12 - klo:05:39 »
Oiskohan sitten mahdollista, että GiPro ois jotenkin rikki, koska olivat liikkeessä ladanneet minulle akun täyteen ja samalla sitten GiPron piuha oli jäänyt laittamatta kunnolla kiinni, ja yksi päivä siitä sitten katosi virrat. Oliskohan mahdollista, että GiPro olisi sitten saanut jonkinlaisia virtapiikkejä huonosti kiinni olleessaan? Riittääköhän gipron ohittamiseen, jos vain ottaa virtapiuhan pois paikaltaan, eli kulkeeko virta sen jälkeen normaalisti läpi, vai pitääkö ohittamiseksi irroittaa myös liittemet ja laittaa johdot normaaliin järjestykseen (muistaakseni giproa asennettaessa johtojen paikkoja liittimissä pitää vaihtaa)?

Laitat giproon vaan sen asetuksen, että toimii pelkkänä vaihdenäyttönä ja viet pyörän säädettäväksi...

Meinaatko, että ois säädöissä vikaa, jos on tätä ennen pelannut 3 vuotta?

Pitää kattoa, jos huollossa ei löydy mitään niin sitten tuota säätöä. Säätöön vien luultavasti viimeistään ensi keväänä.

Kuinka luotettavana pidät entisen omistajan sanaa?  hesse_biggrin

Poissa bug85

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 20
  • Viestieni tykkäämiset: 2
  • Paikalla:21.08.15 - klo:16:29
  • ZZR 1400 ABS
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #7 : 02.09.12 - klo:07:46 »
Kyllä minä sitä aika luotettavana pidän. En näe syytä miksi hän valehtelisi, koska ostin pyörän liikkeestä jne. Mutta totta kai, onhan sen mahdollista, että hän valehteleekin :)

Poissa zimppa70

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 831
  • Viestieni tykkäämiset: 269
  • Paikkakunta: Riihimäki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:18.01.21 - klo:13:23
  • zx1427
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #8 : 02.09.12 - klo:10:57 »
Valehteli tai ei, tuskinpa vaan mut kuten J.N totesi aiemmin niin ilman muuta pyörä säädettäväksi dynoon noiden muutosten jälkeen eikä mitään valmiskarttoja...ja noista vaihtoehdoista mitä mainitsit niin ehdottomasti TT-motorsport! hali_peukku
Ikä on jotain sellaista, millä ei ole väliä, ellei ole juusto...

Poissa bug85

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 20
  • Viestieni tykkäämiset: 2
  • Paikalla:21.08.15 - klo:16:29
  • ZZR 1400 ABS
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #9 : 02.09.12 - klo:11:07 »
Valehteli tai ei, tuskinpa vaan mut kuten J.N totesi aiemmin niin ilman muuta pyörä säädettäväksi dynoon noiden muutosten jälkeen eikä mitään valmiskarttoja...ja noista vaihtoehdoista mitä mainitsit niin ehdottomasti TT-motorsport! hali_peukku

Voi olla tyhmä kysymys (eikä millään pahalla), mutta millä perusteella TT-motorsport, kun toinen vaihtoehto on Bikefox? Onko TT:llä parempaa tietämystä nimenomaan Zetorista?  withstupid

Alkaa aika paljon vaikuttaa siltä, että alan huollon jälkeen soittelemaan säätöaikaa, enkä jätä sitä ensi kevääseen  wheeliezx10

Poissa J.N

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 60
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:11.05.16 - klo:17:01
  • ZZR-1400 -09
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #10 : 02.09.12 - klo:11:29 »
Valehteli tai ei, tuskinpa vaan mut kuten J.N totesi aiemmin niin ilman muuta pyörä säädettäväksi dynoon noiden muutosten jälkeen eikä mitään valmiskarttoja...ja noista vaihtoehdoista mitä mainitsit niin ehdottomasti TT-motorsport! hali_peukku

Voi olla tyhmä kysymys (eikä millään pahalla), mutta millä perusteella TT-motorsport, kun toinen vaihtoehto on Bikefox? Onko TT:llä parempaa tietämystä nimenomaan Zetorista?  withstupid

Alkaa aika paljon vaikuttaa siltä, että alan huollon jälkeen soittelemaan säätöaikaa, enkä jätä sitä ensi kevääseen  wheeliezx10

Minä taas käytin oman säädössä bikefoxille ja olin oikein tyytyväinen kyseiseen paikkaan.

Poissa zimppa70

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 831
  • Viestieni tykkäämiset: 269
  • Paikkakunta: Riihimäki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:18.01.21 - klo:13:23
  • zx1427
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #11 : 02.09.12 - klo:11:56 »
Valehteli tai ei, tuskinpa vaan mut kuten J.N totesi aiemmin niin ilman muuta pyörä säädettäväksi dynoon noiden muutosten jälkeen eikä mitään valmiskarttoja...ja noista vaihtoehdoista mitä mainitsit niin ehdottomasti TT-motorsport! hali_peukku

Voi olla tyhmä kysymys (eikä millään pahalla), mutta millä perusteella TT-motorsport, kun toinen vaihtoehto on Bikefox? Onko TT:llä parempaa tietämystä nimenomaan Zetorista?  withstupid

Alkaa aika paljon vaikuttaa siltä, että alan huollon jälkeen soittelemaan säätöaikaa, enkä jätä sitä ensi kevääseen  wheeliezx10

Ilman muuta käytä tälle syksylle koska ajoaikaahan on vielä mukavasti jäljellä....Ei kokemusta bikefoxista mut tietynlaista "sisäpiirin" tietoa on kertyny näitten vuosien aikana kun on tullu romuja viriteltyä yms...siksi siis TT mun ehdotus/valintani, eiköhän bikefoxikin asiansa kuitenki osaa!!

Poissa bug85

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 20
  • Viestieni tykkäämiset: 2
  • Paikalla:21.08.15 - klo:16:29
  • ZZR 1400 ABS
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #12 : 03.09.12 - klo:13:51 »
mitä vuosimallia?

voisihan tuo johtua alakierrosten seoksistakin, mutta vaikea veikkailla...

check-list voisi olla helpoimmasta alkaen:
- ilmanpuhdistimen kunto
- akun napojen/runkoon tulevan maapiuhan hapettumat
- gipron ohitus
- seosten säätö penkissä

noita muita ehdottamiasi vikoja en pitäisi kovin potentiaalisina.

TPS:n (throttle position sensor) voi tarkistaa service manualin ohjeen mukaisesti. manuskat: http://www.kawarb.fi/smf/index.php?action=tpmod;dl=cat1

teretulemast foorumille!

By the way, en muuten saanut ladattua tuota Service Manuaalia (olen kokeillut eilen ja tänään 2 eri koneella). Vaikka tuolla näytetään tiedoston kooksi reilut 18mb niin kone lataa vain 26 kb, ja väittää tiedoston olevan vahingoittunut. Sama juttu kävi myös muiden tiedostojen kanssa.

Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:30.11.20 - klo:21:10
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #13 : 03.09.12 - klo:17:25 »
taitaa olla kaikki lataukset tällä hetkellä rikki...

Poissa bug85

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 20
  • Viestieni tykkäämiset: 2
  • Paikalla:21.08.15 - klo:16:29
  • ZZR 1400 ABS
  • Kuvat
Vs: ZZR 1400 nykiminen
« Vastaus #14 : 26.09.12 - klo:12:29 »
No niin, nyt vaikuttais mopotin olevan kunnossa. Eli käytin pyörää muutama viikko sitten säädettävänä TT-motorsportissa, ja nykimistä ei ole enää esiintynyt. Tässä hieman tarkempi kuvaus mitä tehtiin ja miksi.

Pyörässähän oli paikallaan lambdan eliminaattori (se pieni mötikkä) ja niiden kanssa seokset menivät ihan laidasta laitaan. Tämän takia alkuperäinen lambda hitsattiin yoshin putkeen paikalleen ja väliin asennettiin vielä Lambdan kontrolleri, koska se on toiminut useassa TT-motorsportin säätämässä pyörässä. Mutta minun pyörässäni kontrolleria ei toiminutkaan, vaan seokset menivät taas laidasta laitaan. No ei se mitään, kontrolleri otettiin pois ja laitettiin pyörä pelkän alkuperäisen lambdan varaa, ja sitten alkoikin pelaamaan. Luonnollisesti pyörä on alhaisilla nopeuksilla, kierroksilla ja kaasunavauksilla lambda-ohjauksen varassa, jolle ei pysty tekemään mitään säätöä. Sitten ylempänä tulee Commanderi peliin mukaan.
Säädön yhteydessä asennettiin myös K&N suodin niiden mahdollisten muutaman lisä hevosen takia, mutta myös "uudelleen" käytettävyyden kannalta.

Juteltiin aika pitkään, että miksi osassa toimii tuo kontrolleri ja elinaattori, kun taas osassa toimii pelkästään oman lambdan kanssa. Syytä tähän TT-motorsportin Teemu ei osannut tarkalleen sanoa, mutta epäili, että pyörät ovat vain niin yksilöitä, että niiden välillä on isojakin eroja. Toinen syy, jota epäili oli, että suurin osa hänen säätämistään pyöristä ovat olleet -09 tai uudempia ja niissä on kyllä kontrolleri yleensä toiminut. Omani on 2008, niin arveli, että vuosimallien välilläkin voi olla eroja (ruiskussa muistaakseni onkin).
Pääasia on, että pyörä nyt pelaa ja hyvin (KOP KOP koputetaan puuta :) )

Täytyy kyllä myöntää, että TT-motorsportista jäi todella asiantunteva fiilis ja voin kyllä suositella.


  Aihe / Aloittaja Vastauksia / Lukukerrat Uusin viesti
xx
GTR 1400 Videoita

Aloittaja jarska

16 Vastauksia
8966 Lukukerrat
Uusin viesti 12.08.09 - klo:20:11
jarska
xx
GTR 1400 facelift

Aloittaja jarska

2 Vastauksia
3875 Lukukerrat
Uusin viesti 19.01.11 - klo:16:42
KawGTR14
xx
gtr 1400 12 tkn huolto

Aloittaja Motohtori

1 Vastauksia
4960 Lukukerrat
Uusin viesti 09.08.11 - klo:06:19
JariJii
xx
GTR 1400 vm. 2010

Aloittaja ttdriver

1 Vastauksia
2767 Lukukerrat
Uusin viesti 17.10.09 - klo:18:03
micci
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020