Kawasaki Racing Bikes Finland

Uusimmat viestit

Kawatori

Vanteet Kawasaki ZXR


Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 15/09/2018
Kommentit (0)
nahkainen ajotakki


Hinta: 200.00 EUR
Päiväys: 24/02/2018
Kommentit (0)
Ostetaan shad sportrack Z1000

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 17/07/2017
Kommentit (0)
Kawasaki zx-12r

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 13/06/2016
Kommentit (0)
ZX10R/ZX6R Tankkisuojat


Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 10/06/2016
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Gipro with Atre ja PC3  (Luettu 4203 kertaa)

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maerkk

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Touko 2012
  • Viestejä: 5
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Ylöjärvi
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.03.13 - klo:01:58
  • Zx10r -05
  • Kuvat
Gipro with Atre ja PC3
« : 31.05.12 - klo:21:22 »
Moro!

Mietityttää asia kun vaihdenäytön omaavassa giprossa on 1-4 vaihteilla sytkän ajoituksen korjausta, niin peittääkseen se kuitenkin jos on jo powercommanderi kiinni vai korjataanko sillä vain bensakarttaa.

Ja jos on hyötyä niin saakohan pc3 kanssa kiinni?

Poissa J.N

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 60
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:11.05.16 - klo:17:01
  • ZZR-1400 -09
  • Kuvat
Vs: Gipro with Atre ja PC3
« Vastaus #1 : 31.05.12 - klo:21:58 »
Hieman epäselvä tuo sinun kysymys  hesse_wall
Gipron voi asentaa PC:n kanssa, mutta ei siitä giprosta muuta hyötyä oikein ole kuin selkeämpi vaihdenäyttö. Giprohan huijaa vaan pyörää luulemaan olevan jolloin tietyllä vaihteella, mutta siitä saa kytkettyä sen ominaisuuden poispäältäkin jolloin se on ainoastaan tavan vaihdenäyttö.

Poissa Maerkk

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Touko 2012
  • Viestejä: 5
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Ylöjärvi
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.03.13 - klo:01:58
  • Zx10r -05
  • Kuvat
Vs: Gipro with Atre ja PC3
« Vastaus #2 : 31.05.12 - klo:22:32 »
Hieman epäselvä tuo sinun kysymys  hesse_wall
Gipron voi asentaa PC:n kanssa, mutta ei siitä giprosta muuta hyötyä oikein ole kuin selkeämpi vaihdenäyttö. Giprohan huijaa vaan pyörää luulemaan olevan jolloin tietyllä vaihteella, mutta siitä saa kytkettyä sen ominaisuuden poispäältäkin jolloin se on ainoastaan tavan vaihdenäyttö.

Vastaa lainaamalla
Tässä tuotetiedot:
Kawasaki ZX-10R NINJA 2005
Gipro With Atre Kawasaki
Healtech electronics SPE-GIPRO-K01

Healtech Electronicsin valmistama markkinoiden kehittynein vaihdenäyttö sisäänrakennetulla TRE-moodilla (TRE= Timing Retard Eliminator)
Useissa moottoripyörissä sytytyksenajoitus ei ole optimaalinen vaihteilla 1-4 päästö- ja melumääräysten takia.
GiPro vaihdenäytön sisäänrakennettu TRE-moodi muuttaa sytytyksenajoitusta vaihteilla 1-4 mikä parantaa kiihtyvyyttä ja kaasuunvastaavuutta.
Laite lisäksi poistaa nopeuden rajoittimen tietyissä pyörämalleissa.”

Tarkoittaneen tätä. Eli jos pyörä on PC:n kanssa penkitetty ja jälkeenpäin laittaa tälläisen niin meneeköhän kaikki säädöt uusiksi jos hyödyt haluaa käyttöönsä.

Tuosta vaihteen huijauksesta en tiennytkään. Mitä hyötyä sitä on?

Poissa J.N

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 60
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:11.05.16 - klo:17:01
  • ZZR-1400 -09
  • Kuvat
Vs: Gipro with Atre ja PC3
« Vastaus #3 : 31.05.12 - klo:22:40 »
Hieman epäselvä tuo sinun kysymys  hesse_wall
Gipron voi asentaa PC:n kanssa, mutta ei siitä giprosta muuta hyötyä oikein ole kuin selkeämpi vaihdenäyttö. Giprohan huijaa vaan pyörää luulemaan olevan jolloin tietyllä vaihteella, mutta siitä saa kytkettyä sen ominaisuuden poispäältäkin jolloin se on ainoastaan tavan vaihdenäyttö.

Vastaa lainaamalla
Tässä tuotetiedot:
Kawasaki ZX-10R NINJA 2005
Gipro With Atre Kawasaki
Healtech electronics SPE-GIPRO-K01

Healtech Electronicsin valmistama markkinoiden kehittynein vaihdenäyttö sisäänrakennetulla TRE-moodilla (TRE= Timing Retard Eliminator)
Useissa moottoripyörissä sytytyksenajoitus ei ole optimaalinen vaihteilla 1-4 päästö- ja melumääräysten takia.
GiPro vaihdenäytön sisäänrakennettu TRE-moodi muuttaa sytytyksenajoitusta vaihteilla 1-4 mikä parantaa kiihtyvyyttä ja kaasuunvastaavuutta.
Laite lisäksi poistaa nopeuden rajoittimen tietyissä pyörämalleissa.”

Tarkoittaneen tätä. Eli jos pyörä on PC:n kanssa penkitetty ja jälkeenpäin laittaa tälläisen niin meneeköhän kaikki säädöt uusiksi jos hyödyt haluaa käyttöönsä.

Tuosta vaihteen huijauksesta en tiennytkään. Mitä hyötyä sitä on?

Eppäillä soppii että ajossa huomaat millään tavalla laitoit sen ennen tai jälkeen säätöä. Ja se että gipro huijaa pyörän luulemaan olevan esim 5. vaihteella meinaa sitä, että pyörä käyttää tuota 5. vaihteen sytkä karttaa joka ikisellä vaihteella...

Poissa Maerkk

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Touko 2012
  • Viestejä: 5
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Ylöjärvi
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.03.13 - klo:01:58
  • Zx10r -05
  • Kuvat
Vs: Gipro with Atre ja PC3
« Vastaus #4 : 01.06.12 - klo:12:48 »
Hieman epäselvä tuo sinun kysymys  hesse_wall
Gipron voi asentaa PC:n kanssa, mutta ei siitä giprosta muuta hyötyä oikein ole kuin selkeämpi vaihdenäyttö. Giprohan huijaa vaan pyörää luulemaan olevan jolloin tietyllä vaihteella, mutta siitä saa kytkettyä sen ominaisuuden poispäältäkin jolloin se on ainoastaan tavan vaihdenäyttö.

Vastaa lainaamalla
Tässä tuotetiedot:
Kawasaki ZX-10R NINJA 2005
Gipro With Atre Kawasaki
Healtech electronics SPE-GIPRO-K01

Healtech Electronicsin valmistama markkinoiden kehittynein vaihdenäyttö sisäänrakennetulla TRE-moodilla (TRE= Timing Retard Eliminator)
Useissa moottoripyörissä sytytyksenajoitus ei ole optimaalinen vaihteilla 1-4 päästö- ja melumääräysten takia.
GiPro vaihdenäytön sisäänrakennettu TRE-moodi muuttaa sytytyksenajoitusta vaihteilla 1-4 mikä parantaa kiihtyvyyttä ja kaasuunvastaavuutta.
Laite lisäksi poistaa nopeuden rajoittimen tietyissä pyörämalleissa.”

Tarkoittaneen tätä. Eli jos pyörä on PC:n kanssa penkitetty ja jälkeenpäin laittaa tälläisen niin meneeköhän kaikki säädöt uusiksi jos hyödyt haluaa käyttöönsä.

Tuosta vaihteen huijauksesta en tiennytkään. Mitä hyötyä sitä on?

Eppäillä soppii että ajossa huomaat millään tavalla laitoit sen ennen tai jälkeen säätöä. Ja se että gipro huijaa pyörän luulemaan olevan esim 5. vaihteella meinaa sitä, että pyörä käyttää tuota 5. vaihteen sytkä karttaa joka ikisellä vaihteella...

ok, jos asian tiedät noin niin hyvä. kiitos tiedosta!

Poissa cooleri

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Joulu 2011
  • Viestejä: 43
  • Viestieni tykkäämiset: 1
  • Paikalla:29.05.13 - klo:21:57
  • Kuvat
Vs: Gipro with Atre ja PC3
« Vastaus #5 : 25.06.12 - klo:11:59 »
En löydä kyseistä ketjua missä asiasta keskusteltiin mutta oliko se nyt niin että Kympin(kin) nopeudenrajoitin toimii niin että ecu:lle annetaan tieto milloin kutosvaihde on käytössä ja käyttöön otetaan sytkäkartta joka rajoittaa kierroslukua aikaisemmin kuin muilla vaihteilla? Ja tämä kierrosluvun rajoitus tapahtuu "hellävaraisemmin" kuin muilla vaihteilla moottorivauriota välttäen. Ainakaan oma Kymppi ei täysillä ajaessa ala "röpöttämään" samalla lailla kuin paikallaan rajoittajaa vastaan kierrättämällä. Oma pyörä kiertää kutosella maksimit 13000rpm siis punarajalle saakka eikä yhtään yli! Käsittääkseni atre/gipro-tyyppisillä härpäkkeillä syötetään eculle tietoa että sisällä olisi vitosvaihde jolloin paras mahdollinen sytkäkartta/tehot olisi käytössä. Näinhän se siis meni...?

 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020