Muistakaa sitten tänne eksyneet Bemaristit et tää raportti on ihan mutua ja jopa suotavaa kyseenalaistaa.

Noniin, pikku lenkki takana ja tuoreessa muistissa vielä RR ajat joten vertaillaampa:
ZX kääntyy todella kettereästi ja nopeesti puolelta toiselle, kokonaisuutena äärimmäisen keveen tuntunen pyörä,parempi ja terävämpi kuin RR alustaltaan.
Tuulen vaikutus melkosen samanlainen, molemmissa toimii hyvin ja ei minkäänlaisia pyörteitä.
ZX:n vaihteisto ja kytkin toimii kevyesti ja tarkasti, RR:n hieman klonksahteleva ja vapaa välillä hukassa.
Liikkuvuus satulassa myöskin molemmissa erittäin hyvä, persusta pystyy hiissaamaan näppärästi ja tilaa löytyy kilosiksi.
RR:n polvikulma ei ole niin jyrkkä kuin ZX:n, tosin jalkatapit ylimmässä asennossaan.
Jarrut RR:ssä selkeesti tunnokkaammat ja purevammat, ei silti huonot kympissäkään.
Moottorit sitten taas eroaa toisistaan melkosesti, RR:n kone vääntää minusta paremmin sillä ZX:n parjatulla keskialueella, mut muuten Kawan motti todella upee, tykkäsin kovasti.
Siinä missä RR:n kone käy hieman karkeesti ja tärisee melkolailla maantieajossa, ZX:n motti on lähes tärinätön(on meinaan helkutin smuutti) ja soundit enemmän kuin kohdillaan, muhkee jylinä.

Tulikohan nyt varmasti kaikki...lisäillään jos jotain unehtui.
Kaiken kaikkiaan en todellakaan kadu vaihtoo, juurikin ne osa-alueet, jotka mulle on tärkeitä, paranivat.
