Kawasaki Racing Bikes Finland

*

Uusimmat viestit

Kawatori

K&N UUSI XZ10R Ilmansuodatin


Hinta: 65.00 EUR
Päiväys: 12/04/2019
Kommentit (0)
Vanteet Kawasaki ZXR


Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 15/09/2018
Kommentit (0)
nahkainen ajotakki


Hinta: 200.00 EUR
Päiväys: 24/02/2018
Kommentit (0)
Ostetaan shad sportrack Z1000

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 17/07/2017
Kommentit (0)
Kawasaki zx-12r

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 13/06/2016
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Power commanderista  (Luettu 24764 kertaa)

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Veiska

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Tammi 2011
  • Viestejä: 43
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Lieto
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.03.12 - klo:08:03
  • Kawasaki Z1000 -05
  • Kuvat
Power commanderista
« : 26.03.11 - klo:17:08 »
Olisin huvikseen ottanut PCIIIusb-mallin PC:stä siihen ladatun kartan koneelleni, muttei oikein onnannut. Edellinen omistaja on laittanut PC:n paikalleen.
Motukka on varastossa vielä. (Toivottavasti korkeintaan pariviikkoa). En raski käynnistää, ettei huoneeseen tule kiisuja.   Pitääkö se olla käynnissä, että se lukee sen kartan? Laitoin vaan virran päälle, pihat kiinni ja ohjelma käyntiin.
Lukee piuhaa pitkin sen PC:n sarjanumeron. Yhteys toimii siten, mutta sitten herjaa, ettei ole kommunikointia vehkeiden välillä. Huvikseen olisin imuroinut sen kartan ja tulostanut sitten,....
Eli pitääkö pyörä olla käynnissä, jotta voi imuroida tietoa siitä PC:stä, jne. ?

Poissa soherrys

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2011
  • Viestejä: 249
  • Viestieni tykkäämiset: 10
  • Paikkakunta: Kajaani
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.05.14 - klo:16:11
  • RM-Z450
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #1 : 26.03.11 - klo:17:28 »
Pitäs kait sen siirtyä viimestään kun on virrat edes pyörästä päällä  blink


Onhan sulla rasti tuossa "open with power commander map" kokeile jos se auttaa

kts. liitekuva
zx 636/05 -> zx10r/04 -> zzr1400/06 -> Rmz450

Poissa Veiska

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Tammi 2011
  • Viestejä: 43
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Lieto
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.03.12 - klo:08:03
  • Kawasaki Z1000 -05
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #2 : 26.03.11 - klo:18:42 »
Juu oli nuo asetukset ohjelmassa ja virtapäällä. Imuroi tosiaan sen sarjanumeron ja siihen tökkäs.
Ettei se hae jotain licenssiä netistä ekaksi ja anna sitten luvan jatkaa? Varastoon asti ei kotiverkko yllä.
Täytyy lukea manuaali tarkemmin. Äkkipäätä en kyllä huomannut mainintaa, että pitäis
olla moottori käynnissä. Oli maininta, että pitää käyttää erillistä 9V patteria, jos ei hyödynnä
motarin omaa akkua. Täytyy kokeilla seuraavaksi vaikka toisella usb-kaapelilla.
Pitäskö siinä PC:ssä vilkkua jotain ledejä, kun virta on päällä? Oli aika himmeen näköinen.


Poissa PetsuZX

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 94
  • Viestieni tykkäämiset: 2
  • Paikkakunta: Karleby
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.04.13 - klo:12:44
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #3 : 27.03.11 - klo:13:16 »
Ei muuta kuin se 9V patteri kiinni
Itselläni jotui tuota patteria käytää apuna ainakin 08 zx6r:ssä. Jos vain on patteriliitin tallessa.

Poissa Veiska

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Tammi 2011
  • Viestejä: 43
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Lieto
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.03.12 - klo:08:03
  • Kawasaki Z1000 -05
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #4 : 27.03.11 - klo:16:34 »
Juu no taisi sivujalan katkaisija pistää sen motskarin tietokoneen puoliteholle tms. 
Omat aivot oli kait vielä lepotilassa myös. hali_bravo

Löytyhän se kartta, mutta tuli eteen takaisku nro. 2.

"2003-2006 Kawasaki Z1000 European spec
Leovince Racing...."

Pyörässä on vakioputki. On tainnut edellinen omistaja ottaa piheyksissään sliparit jemmaan hedari

On kait parempi laittaa nollakartta tai tämä:

"2003 Kawasaki Z1000
Stock exhaust
Stock air filter"

Ihmettelinkin jo, miksi vakipöntöllä varustetussa vehkeessä on powercommanderi.  No voi kait se siinä olla, mutta täytyy laittaa paremmin nyky tilannetta vastaavat kartat sisään kait. Mitä sanotte kannattaako riipasta pois kokonaan vai kannattaisko laittaa tuo valmis kartta, joka on vakiolle tarkoitettu? Säätöhän maksaa penkissä parisen satskua? Säädätän, jos laitan uudet pöntöt, niin se menee saman konkurssiin sitten. Ajattelin ajella ainakin nyt keväällä ihan tuolla vakiopöntöllä. Tuo ei varmaan ole nyt ihan säädöissään.




Poissa soherrys

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2011
  • Viestejä: 249
  • Viestieni tykkäämiset: 10
  • Paikkakunta: Kajaani
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.05.14 - klo:16:11
  • RM-Z450
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #5 : 27.03.11 - klo:17:55 »
Juu varmaankin kannattaa laitaa se  hali_peukku

"2003 Kawasaki Z1000
Stock exhaust
Stock air filter"

Poissa Veiska

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Tammi 2011
  • Viestejä: 43
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Lieto
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.03.12 - klo:08:03
  • Kawasaki Z1000 -05
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #6 : 29.03.11 - klo:14:15 »
Juu varmaankin kannattaa laitaa se  hali_peukku

"2003 Kawasaki Z1000
Stock exhaust
Stock air filter"

Nyt on laitettu ko. kartta.
Oli tappista menoa. Edellisen kerran kun imuroin sen PC:n sisällä olevan ohjelman
niin sehän putkahti, kun laittoi virran päälle ja nosti jalkatuen ylös. Aikansa sitäkin
tosiaan kikkailtiin. Eilen oli kuu eri vaiheessa, niin eipä enää toiminutkaan samat patentit hedari
Piti käynnistää mopo lopulta, vaikka yritin välttää sitä, ettei tule kiisuja varastoon.
No kone käyntiin vaan.  Vähän sai tuulettaa varastoa, mutta ohjelmat tuli ja meni mukisematta, kun kone kävi.
Todennäköisesti akku vetää viimeisiään. Rävelsin kait niin kauan, että se hieman tyhjeni ja jos on viimeisillään, niin
sen jännite ehkä lerpahti.  Enpä muuta keksi, miksi se joka toinen päivä
imuroi sen ohjelman ja joka toinen ei. 
Tyytyväinen olen. Pääasia, että commanderin ohjelma vastaa nyt mopon laitteistoa paremmin. Jos oikein käsitin, niin venttiilit olis kait
olleet aikalailla vaarassa kyrtsähtää?
 Säädöt pitäis pelittää nyt, vaikka tuo on jonkinlainen yleiskartta tähän malliin. Valmistajan sivulta se on imuroitu, niin luulis, että se
ei ainakaan konetta hajoita. Kovaa ajoa vaan  wheeliezx10






Poissa soherrys

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2011
  • Viestejä: 249
  • Viestieni tykkäämiset: 10
  • Paikkakunta: Kajaani
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.05.14 - klo:16:11
  • RM-Z450
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #7 : 31.03.11 - klo:17:21 »
Auttakees asiasta tietävät tietämätöntä!

Pyörässä on kiinni omavalmiste putkisto jossa gsx-r 1000 k5 yoshimura trioval pönttö.Katti poistettu joten putkistossa ei oo mitään ahistamassa.Commanderin laitoin kiinni ja siihen pistin mapin joka nimeltään:

2005-2006 Kawasaki ZX6R (636cc) European Model
Yoshimura Full racing Exhaust
Stock or aftermarket air filter

Nyt kun pustkistossa ei ole tarpeeksi vastapainetta,niin tyhjäkäynti hyppii 1250-1500rpm väliä, sekä ykkösellä ajettaessa ilman kaasua nykii ärsyttävän paljon.
Kokeilin pelkkää tyhjäkäynnin nostoa joka tietenkin auttaa asiaan,mutta tyhjäkäynti kierrosalue on silloin 1500-2000rpm joka ei myöskään ole hyvä juttu...

Tuli mieleen semmonen homma,että jos lisään tuohon karttaan 1250rpm/2% kaasun avauksen kohdalle 1 tai 2 (tällähetkellä 0) lukeman, niin olisiko siitä hyötyä??

Liittenä kuva kartasta


Ja tiedän että ammattilaiselle pitäs säätöön viedä ,mutta lähin paikka olulussa ja hintaa tulee pelkälle säädölle 300e joten saa vielä hetken odottaa, kunnes kelit kunnolla sallii ajella. ajelu

Poissa slip

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 162
  • Viestieni tykkäämiset: 38
  • Paikalla:03.06.18 - klo:01:02
  • ZX12 -05
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #8 : 31.03.11 - klo:18:39 »
Vähän vaikee sanoo kenenkään oikein mitään paikkansapitävää kun ei ole pyörän vieressä.

Sanoisin että koita, rikki se tuskin menee. Noita mappeja ja numeroitahan tais saada vaihdettua ihan lennosta kesken pyörän käynnin. Niin minä ainakin viime kesänä tein kun commarin kanssa kokeiluja tein. Jollain 5% lisäyksellä tai vähennyksellä helposti näkee meneekö oikeeseen suuntaa.

Poissa soherrys

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2011
  • Viestejä: 249
  • Viestieni tykkäämiset: 10
  • Paikkakunta: Kajaani
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.05.14 - klo:16:11
  • RM-Z450
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #9 : 31.03.11 - klo:18:47 »
Vähän vaikee sanoo kenenkään oikein mitään paikkansapitävää kun ei ole pyörän vieressä.

Sanoisin että koita, rikki se tuskin menee. Noita mappeja ja numeroitahan tais saada vaihdettua ihan lennosta kesken pyörän käynnin. Niin minä ainakin viime kesänä tein kun commarin kanssa kokeiluja tein. Jollain 5% lisäyksellä tai vähennyksellä helposti näkee meneekö oikeeseen suuntaa.


Jeps,täytynee testailla hali_peukku

Poissa Veiska

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Tammi 2011
  • Viestejä: 43
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Lieto
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.03.12 - klo:08:03
  • Kawasaki Z1000 -05
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #10 : 31.03.11 - klo:18:48 »
Kahto Soherrus siitä ohjelmasta, vertailuksi jotain karttaa, joka on tehty jollekkin törkeen avonaiselle kilpaputkelle ja missä on joku muu suodatin, kuin vakio tms. ?
Omassa z1000:lle tarkoitetuissa valmiskartoissa on joissakin racing-putken kartoissa laitettu potkua hieman
sinne tyhjäkäyntialueellekkin.  Varsinkin, jos on joku muu kuin tehdasilmansuodatin vielä,..
Juu kuten Slip myös sanoi, niin pyörä ulos, läppäri usbilla kiinni. Tyhjäkäynnille ja pistele 1,2... ----> kokeilemaan livenä, milloin se tasoittuu.


 

Poissa soherrys

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2011
  • Viestejä: 249
  • Viestieni tykkäämiset: 10
  • Paikkakunta: Kajaani
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.05.14 - klo:16:11
  • RM-Z450
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #11 : 31.03.11 - klo:18:59 »
Hitto noissa kartoissa on ihan älyttömiä eroja  32.gif


tuossa vakio kartta ja siinä on plussaa 8% nolla kaasulla 1250rpm  hesse_biggrin


btw.Mulla on pipercross: in putsari



Nyt alko epäilyttää koko yoshin kartta.. näyttäs että vakio kartalla sais paljon paremmin soppaa lähes joka alueella hedari

Poissa Veiska

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Tammi 2011
  • Viestejä: 43
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Lieto
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.03.12 - klo:08:03
  • Kawasaki Z1000 -05
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #12 : 01.04.11 - klo:08:41 »
Juu voi olla että se:

"Yoshimura Full racing Exhaust"

kartta ei ole just paras sille Yoshimura-mallille? Valmiita karttoja vaan metsästämään. Niitä voi löytyä jostain muualta netistä, kuin Powercommanderin sivuiltakin. No en ole itse etsinyt ja arvailen tässä. Ehkä putkien mittakuvia ja räjäytyskuvia vertailemalla löytyy aika samanlaiselle pöntölle tehty kartta.

Vakioputken kartassa on potkua aina alakierroksille laitettu, kun ne säädöt on motukan tehtaalta lähdettyä
laitettu niin alas, että pakokaasumääräykset täyttyy ihan varmasti. Käsitin että commanderilla saa just sinne
alapäähän himpun verran vääntöä lisää ilman tehoputkeakin, ko. jutun takia. Muuten se on kait aika huithapeli-säädin ilman putken vaihtoa.

Poissa PetsuZX

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 94
  • Viestieni tykkäämiset: 2
  • Paikkakunta: Karleby
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.04.13 - klo:12:44
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #13 : 04.04.11 - klo:10:26 »
Hitto noissa kartoissa on ihan älyttömiä eroja  32.gif


tuossa vakio kartta ja siinä on plussaa 8% nolla kaasulla 1250rpm  hesse_biggrin


btw.Mulla on pipercross: in putsari



Nyt alko epäilyttää koko yoshin kartta.. näyttäs että vakio kartalla sais paljon paremmin soppaa lähes joka alueella hedari

Jos budjetissa varaa, niin penkkiin säätöön :)

Poissa soherrys

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2011
  • Viestejä: 249
  • Viestieni tykkäämiset: 10
  • Paikkakunta: Kajaani
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.05.14 - klo:16:11
  • RM-Z450
  • Kuvat
Vs: Power commanderista
« Vastaus #14 : 04.04.11 - klo:10:49 »
Hitto noissa kartoissa on ihan älyttömiä eroja  32.gif


tuossa vakio kartta ja siinä on plussaa 8% nolla kaasulla 1250rpm  hesse_biggrin


btw.Mulla on pipercross: in putsari



Nyt alko epäilyttää koko yoshin kartta.. näyttäs että vakio kartalla sais paljon paremmin soppaa lähes joka alueella hedari

Jos budjetissa varaa, niin penkkiin säätöön :)

Penkkiin menee kyllä,mutta oulussa lähin ammattilainen,joten joutuu vielä hetken odottamaan että raaskii sinne ajella ajelu


  Aihe / Aloittaja Vastauksia / Lukukerrat Uusin viesti
xx
Slip on + Power Commander?

Aloittaja Jewski

20 Vastauksia
9274 Lukukerrat
Uusin viesti 26.01.14 - klo:00:08
Sammy
xx
Power Commander 3 päivittäminen (10r gen1)

Aloittaja samjin

6 Vastauksia
2925 Lukukerrat
Uusin viesti 14.06.13 - klo:13:55
jarska
 

TinyPortal © 2005-2018