Ohjeessa neuvotaan kytkemään ohjainyksikkö suoraan akkuun ja väitetään elektroniikan huolehtivan ettei akku pääse tyhjeneen.
Näin ei kylläkään käy vaan akku aamulla melkeen tyhjä jos unohtuu päälle. 
En ole kuitenkaan viittinyt asennella releitä väliin ja kytkeä muualle, nyt muistaa jo paremmin ottaa pois päältä kun parkkeeraa.[/quote]
Kuumana vinkkinä kahvalämppärien asentajille, niin ei unohdu päälle eikä akku tyhjene, kerron omat havaintoni.
Tilasin viimetalvena ebaystä omien kahvakumien alle asennettavat vastuskalvot joilla ulkonäkö pysyy kahvojen kohdalta originaalina. (Maksoivat muuten melkein neljä euroa kotiintuotuna!!)
Asensin pienen liukukytkintyyppisen katkaisijan vasemmanpuolen katkaisimien luokse, jonka varustin vielä pienellä ledillä merkkivaloksi.
Sitten siihen kuumaan asennusvinkkiin:
Sähköjä lämppäreille suunnitellessa hylkäsin lisärele ja sulakeviritykset kun huomasin kawan (siis zzr1400) kytkentäkaavoista että töötin elikkäs äänimerkin kytkentä on tehty perijapanilaiseen tyylin siten että +12V menee jatkuvana töötille silloin kun virta on kytkettynä. Töötin katkaisijalla siis kytketään maata töötille tarvittaessa. Tämä töötin syöttöjännite on suojattu omalla 10A sulakkeella jota ei ole jaettu millekään muulle laitteelle. Koska kahvalämppärit mallista riippuen ei ota virtaa kuin muutaman hullun ampeerin, on tämä tootin syöttö siis oiva syöttö myös niille. Eikä tarvi viritellä omia sulakepesiä erikseen.
Lisäbonuksena säästyy vielä johdonvedolta koska töötti on kätevästi aika lähellä kahvoja.
Tällä asennuksella ei lämmittimet haittaa vaikka jäisivätkin päälle koska virta niistä katoaa samalla kun nappaat avaimet taskuun.
Vastuskalvoissa on vain se ongelma että vasenpuoli lämpenee heikommin koska kumin alla on suoraan alumiini joka tietysti johtaa lämpöä paremmin pois kuin kaasukahvan alla oleva muoviputki.