Kawasaki Racing Bikes Finland
Racing pyörät => GTR 1400/GTR 1000 => Yleistä pyöristä => Aiheen aloitti: ttdriver - 13.06.09 - klo:20:37
-
GTR 1400, otettu käyttöön 01.04.2008.
Meille se siirtyi 29.05.2009.
Väri on Metallic Diablo Black
Mittarilukema on nyt 12600 km, ostettaessa 11400 km.
-
GTR 1400 vm-08
Mittarissa 29700km
Väri silver(mikä lie oikea värimääritelmä)
Tuli meille 19.5-09 ja toisia omistajia ollaan.
Matkustajalla astinlaudat josta tunnistaa helposti ja eikun moikkaamaan kun tavataan. <!-- s062802jumpie -->062802jumpie<!-- s062802jumpie -->
-
GTR1400. Otettu käyttöön 23.08.2007 (vuoden 2007 puolella maahan tuodut pyörät myytiin 2008-mallina).
Mittarissa tällä hetkellä n. 11300km. Mitään vikoja ei ole ollut niitä recalleja lukuun ottamatta.
Tänään taas tuli todettua miten fantastinen pyörä tämä GTR1400 on! <!-- s062802jumpie -->062802jumpie<!-- s062802jumpie -->
-
GTR 1400 vm-08
Mittarissa 29700km
Väri silver(mikä lie oikea värimääritelmä)
Matkustajalla astinlaudat josta tunnistaa helposti ja eikun moikkaamaan kun tavataan. <!-- s062802jumpie -->062802jumpie<!-- s062802jumpie -->
Se teidän väri on virallisesti Neutron Silver <!-- sbiggrin -->biggrin<!-- sbiggrin -->
Ja astinlaudat on nyt meilläkin.
-
GTR1400. Otettu käyttöön 23.08.2007 (vuoden 2007 puolella maahan tuodut pyörät myytiin 2008-mallina).
Mittarissa tällä hetkellä n. 11300km. Mitään vikoja ei ole ollut niitä recalleja lukuun ottamatta.
Tänään taas tuli todettua miten fantastinen pyörä tämä GTR1400 on! <!-- s062802jumpie -->062802jumpie<!-- s062802jumpie -->
Mikä väri?
-
GTR 1400 vm-08
Mittarissa 29700km
Väri silver(mikä lie oikea värimääritelmä)
Matkustajalla astinlaudat josta tunnistaa helposti ja eikun moikkaamaan kun tavataan. <!-- s062802jumpie -->062802jumpie<!-- s062802jumpie -->
Väri on Neutron Silver <!-- sbiggrin -->biggrin<!-- sbiggrin -->
Ja astinlaudat on meilläkin, kunhan vaan ehtis asentaan. Tulivat alkuviikosta.
Kiitos väritarkennuksesta, fantastic silver näyttää meidän silmiin. <!-- shesse_wub -->hesse_wub<!-- shesse_wub --> <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: -->
-
GTR1400. Otettu käyttöön 23.08.2007 (vuoden 2007 puolella maahan tuodut pyörät myytiin 2008-mallina).
Mittarissa tällä hetkellä n. 11300km. Mitään vikoja ei ole ollut niitä recalleja lukuun ottamatta.
Tänään taas tuli todettua miten fantastinen pyörä tämä GTR1400 on! <!-- s062802jumpie -->062802jumpie<!-- s062802jumpie -->
Mikä väri?
Sorry, väri unohtui. Se on se neutron silver <!-- sbiggrin -->biggrin<!-- sbiggrin -->
-
Mullahan on se vanhempi malli eli GTR 1000 vm. 1997. Väri on tummanpunainen ja alkuperäiset mustat sivulaukut. Takaboxina mulla on Givin E-52 punaisella kanella. Pyörä on aito suomipyörä ostettu paperien mukaan SR-koneesta Mikkelistä. Pyörä on mulla nyt ajossa neljättä kesää ja hyvin on toiminut. Kilsoja taitaa tällä hetkellä ola n. 50tkm. Mulla oli ennen näitä sport touringeja, mutta vanhan miehen kuluneet olkapäät ei enää oikein kestäny, niin piti vaihtaa vähän mukavampaan ajoasentoon. Oletteko muuten käyneet sellaisilla sivuilla kuin <!-- m -->http://www.gtr-1000-online.de (http://www.gtr-1000-online.de)<!-- m --> Siellä on paljon juttua pyörästä, myös tästä uudemmasta. Sivuilla on myös tietoa kansainvälisitä GTR kokoontumisista ja sellaisista. Sivut on toki saksankielellä mutta kyllä siitä jotain ymmärtää, vaikka noista kouluajan saksantunneista on jonkin verran aikaa vierähtänyt.
-
Hyvä linkki pdg, vaikka ei mulla oikeen tuo Saksa taivu.
Ton vois vaikka lisätä "virallisiin" linkkeihin GTR 1000 osioon. <!-- shali_peukku -->hali_peukku<!-- shali_peukku -->
-
Hyvä linkki pdg, vaikka ei mulla oikeen tuo Saksa taivu.
Ei kyllä taivu mullakaan, paitti mitä nyt korkkarisaksaa:
"Himmel" ja "Donnerwetter" <!-- sbiggrin -->biggrin<!-- sbiggrin -->
-
Mulla on punainen GTR vuosimallia -91, hyvin pidetty uudesta asti. 90 tkm ajetttu eli sisäänajettu mopo.
ostettu hesasta reilusta mopo kaupasta nimeltä motohiko <!-- sbiggrin -->biggrin<!-- sbiggrin --> 22.07.1991. Muistan vielä ,kun piti pojille kertoa
vieressä miten GTR kasataan laatikosta. Edellinenkin pyörä oli GTR-89 tummansininen ja sen rekkari oli UL-1, oli
muuten kiva valita rekkaria kun täti läväytti nipun kilpiä eteen ja sanoi, että valitse tästä mieleinen. Ko pyörä lienee vielä hengissä.
Kivaksi tavaksi GTR Kawasaki
T. GTR-91 <!-- shat1 -->hat1<!-- shat1 -->
-
Kyllähän se UL-1 on vielä hengissä, näyttäs asustelevan Rovaniemellä.
-
Rekkarit on tuon mun Raksun intohimo.... <!-- sfriends -->friends<!-- sfriends -->
-
Päivittäkääs pojjaat myös tätä tilastoa nykyisestä pyörästänne. <!-- shali_peukku -->hali_peukku<!-- shali_peukku -->
-
Mittarissa nyt n.7100 km, ostettaessa 26.5.09 1 km.
Variantti A, versio 11B.
Värinä "Metallic midnight sapphire blue" eli sinisiä fleikkejä mustassa metallipohjavärissä. Hiutaleita ei juuri näe kuin auringonpaisteessa tai sopivassa halogeenivalasituksessa.
Laukkujen kiinnityskynnet ovat oranssit eli kiinnikkeiden/takelevyn takaisinkutsukorjauksia ei ilmeisesti tarvitse tehdä.
Nopeusmittarissa on mailit ulkokehällä ja kilometrit sisäkehällä.<!-- sbitte -->bitte<!-- sbitte -->
-
Viimekesän lopulla hankin uuden mustan GTR 1400 ja nyt mittarissa 10 000 kilsaa.
Lisävarusteita.
Kawan takalaukku , leovincen hiilikuitu vaimennin ja ceebaileys isoin pleksi kun olen 2: metriä pitkä.
-
Syksyllä -07 hankittu , nyt n. 15 tkm ajettu musta .
-
Wanhassa Wara Parempi...? Perheemme kaikkien aikojen uusin pyörä (90-luvun hairahduksia kerettiläisempiin <!-- s633.gif -->633.gif<!-- s633.gif --> merkkeihin - pariin jopa uutena ostettuun - ei tässä lasketa!) on siis 1000GTR vm. 1986. Josta kaikenlaisen epäkäytännöllistämisen kautta (katteet ja laukut ja muutkin ylimääräiset muovit pois) alkaa muodostua ihan kelpo rätkä <!-- sajelu -->ajelu<!-- sajelu --> . Susirumahan se on tätä nykyä, kun ei kesken ajokauden <!-- s03Biker -->03Biker<!-- s03Biker --> voi alkaa sievistelemään, mutta katotaampa, jos luoja ja/tai allah suo, ensi keväänä!
<!-- swave1 -->wave1<!-- swave1 --> <!-- swave1 -->wave1<!-- swave1 --> <!-- swave1 -->wave1<!-- swave1 -->
............................ <!-- sbitte -->bitte<!-- sbitte -->
-
Laita ihmeessä parit kuvat tuosta naku-getorista handeS. <!-- sbravo -->bravo<!-- sbravo -->
-
Mulla on alla 1400GTR, tumman harmaa... minkään sävyn hopeaa en siinä näe.
Kilsoja se on taittanut joku 35700 ja on otettu käyttöön 30 elok. 2007.
Paljoa en ole muutellut (kuten muitakaan ennen), mutta satulaa edestä hieman pyöristetty ja madallettu.
Garmiini on kiinni, muttei se nyt muutos ole.
Ed. pyörä oli ZZR1200 (hopeisen värinen) ja siitä oli yllättävän helppoa siirtyä istuvaan asentoon.
Ei muita ongelmia ole siinä ollut kuin naapuri keikkasi sen autollaan parkkihallissa nurin mun ollessa talvilomaa nauttimassa ja
varaosien saannissa oli kohtuutonta vaikeutta. Maahantuojalla ei juuri hyllyssä mitään ollut ja peiliinkin meni viikkoja.
Naapuri on vieläkin siitä selvästi noloissaan, vaikkei tahalteen tehnyt.
-
Meikäläisellä:
- GTR 1400 vm-09
- hankittu 7.8.09
- mittarissa 5700km
- väri neutron silver
Lisukkeita tähän mennessä:
- Givin plexi
- Tomtom rider:lle gtr-teline (http://projektd.com/product_info.php?products_id=145&osCsid=cd1466afc8421675a187cccd4f518a91). suosittelen
- jarruvilkutin (aina kun jarruttaa, vilkuttaa 4x nopeasti ja sitten palaa normaalisti) suosittelen
- stereot (http://imgs.inkfrog.com/pix/cowy07/speaker_1.jpg) (on muuten vesitiivit niin radio kuin ämyritkin :) )
- oxford kahvaläppärit (http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=137&pid=174&p)
- oxford bikemike intercom järj. (http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=135&pid=0)
- coocase 46L. takalaukku (http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/kuljetustarvikkeet/kovat-takalaukut/31070/COOCASE-ASTRA-BASIC-48ltr-takalaukku-Sand-musta) vaituu todennäköisesti 36L..
- etulokarin jatke (hiilikuitu)
Tulossa jossain vaiheessa:
- beowulf vaimennin
- k&n suodatin
- powercommander tai GIPRO:n
- laminar-lip tai vastaava
<!-- sajelu -->ajelu<!-- sajelu -->
-
Mistä hommasit noi stereot Max ja hintaan?
Tarviiko vielä vaffarin erikseen vai?
-
Puolituttu kaveri lähetti ne mulle Hongkong:sta hintaa tuli postikuluineen noin alta viiskymppiä.
Ei tarvii vahvistinta, äänet riippuu pitkälti kaiuttimista.. noilla mukana tulevilla kuuntelee n.80km saakka hyvin.
Niissä on kuulokeliitin (voi kovemmassa vauhdissa kuunnella kypäräkuulokkeilla) sekä liitin mp3-soittimelle,
kun radiota ei käytä näyttää se kellonajan.
Se on noin kahden tulitikkuaskin kokoinen joten sopii siihen kawan hanskalokeroon tai sitten kojelautaan uppoasennuksena..
en ole päättänyt vielä kumpaan paikkaan asennan.
-Max
-
Meikäläisellä:
- GTR 1400 vm-09
- hankittu 7.8.09
- mittarissa 5700km
- väri neutron silver
- jarruvilkutin (aina kun jarruttaa, vilkuttaa 4x nopeasti ja sitten palaa normaalisti) suosittelen
Moikka Max + muutkin.
Tuli hommattua GTR 1400 vw-09
- otettu käyttöön 18.3.2010
- mittarissa toistaseks 1km
-väri: koodi on GREY, mutta minusta se on sinisen harmaa...
Mistä MAX hommasit tuon jarruvilkuttimen?
terv. Klasu
-
Minä vaihdoin ZZR 1100.n-93 Ihka uuteen GTR 1400:een 31.8.-07.Sillä on nyt ajettu vajaat 18tuhatta ilman murheita.Nyt ilmoitti että pitää siihen palikkaan vaihtaa paristo.Tuulisuojan vaihdoin siihen korkeampaan heti silloin uutena,muuten on tehty vain huollot.Tänä keväänä lyhennän vaimentimen,näin kuvia tällä foorumilla ja näytti mun mielestä paremmalta.Kerran silloin ostosyksynä kiihdytin loivassa kaarteessa,niin alkoi keula vispata sen verran että tuli mieleen,pitäiskö täs olla ohjausiskari.En vieläkään tiedä mistä se silloin johtui,pyörä oli uusi ja nappikunnossa.Tyytyväisiä oltu pyörään.
-
Jostain päin nettiä löysin omani ja tilasin samalla 4kpl ylimääräisiä, saat yhden 40€ jos kiinnostaa..
Siinä helppo asennus eli kytketää jarruvalon väliin eikä muuta.
-Max
-
Minä vaihdoin ZZR 1100.n-93 Ihka uuteen GTR 1400:een 31.8.-07.Sillä on nyt ajettu vajaat 18tuhatta ilman murheita.Nyt ilmoitti että pitää siihen palikkaan vaihtaa paristo.Tuulisuojan vaihdoin siihen korkeampaan heti silloin uutena,muuten on tehty vain huollot.Tänä keväänä lyhennän vaimentimen,näin kuvia tällä foorumilla ja näytti mun mielestä paremmalta.Kerran silloin ostosyksynä kiihdytin loivassa kaarteessa,niin alkoi keula vispata sen verran että tuli mieleen,pitäiskö täs olla ohjausiskari.En vieläkään tiedä mistä se silloin johtui,pyörä oli uusi ja nappikunnossa.Tyytyväisiä oltu pyörään.
Terveiset vaan täältä NZ:sta. Reissu alkaa olla ohi, tuli susnaan 8800 km, mutta voplaamiseen. Täkäläinen GTR kuski oli vaihtanut korkeammalla profiililla olevan etusen sanoi n. 2.5 -4 cm korkeamman alkuperäiseen verraten tekevän gutaa ajoominaisuuksille l. loppui voplaaminen ja muutenkin parempi. ÄIjällä oli 09 concours ja takana 40 000 km, joten luulisin kokemusta olevan. tv jaksa
-
Minä vaihdoin ZZR 1100.n-93 Ihka uuteen GTR 1400:een 31.8.-07.Sillä on nyt ajettu vajaat 18tuhatta ilman murheita.Nyt ilmoitti että pitää siihen palikkaan vaihtaa paristo.Tuulisuojan vaihdoin siihen korkeampaan heti silloin uutena,muuten on tehty vain huollot.Tänä keväänä lyhennän vaimentimen,näin kuvia tällä foorumilla ja näytti mun mielestä paremmalta.Kerran silloin ostosyksynä kiihdytin loivassa kaarteessa,niin alkoi keula vispata sen verran että tuli mieleen,pitäiskö täs olla ohjausiskari.En vieläkään tiedä mistä se silloin johtui,pyörä oli uusi ja nappikunnossa.Tyytyväisiä oltu pyörään.
Terveiset vaan täältä NZ:sta. Reissu alkaa olla ohi, tuli susnaan 8800 km, mutta voplaamiseen. Täkäläinen GTR kuski oli vaihtanut korkeammalla profiililla olevan etusen sanoi n. 2.5 -4 cm korkeamman alkuperäiseen verraten tekevän gutaa ajoominaisuuksille l. loppui voplaaminen ja muutenkin parempi. ÄIjällä oli 09 concours ja takana 40 000 km, joten luulisin kokemusta olevan. tv jaksa
Pidän mielessä,kiitti vinkistä.
-
Laitetaas tänneki tietoa :Pyörä hankittu 17.7.2010
Kawa GTR 1400,vm.2008
-väri Neutron Grey
-ajettu 12.280km
-KN-suodatin
-Kawan tourinki-pleksi
-Giwin E 46 takalaukku
Tarkoitus hommata kyytiläiselle jalkatappeja laskevat palikat sekä ohjaustangon korotuspalat.
Ehkä myöhemmin slipari tai kokoputkisto/ pyörän oman vaimentimen lyhennys.
-
Mulla helmiäis musta GTR vm.2008 Ajettu 23000tkm.