Kawasaki Racing Bikes Finland

Racing pyörät => Z1000/Z1000SX/Z750/Z750R => Modaukset => Aiheen aloitti: Veiska - 26.03.11 - klo:17:08

Otsikko: Power commanderista
Kirjoitti: Veiska - 26.03.11 - klo:17:08
Olisin huvikseen ottanut PCIIIusb-mallin PC:stä siihen ladatun kartan koneelleni, muttei oikein onnannut. Edellinen omistaja on laittanut PC:n paikalleen.
Motukka on varastossa vielä. (Toivottavasti korkeintaan pariviikkoa). En raski käynnistää, ettei huoneeseen tule kiisuja.   Pitääkö se olla käynnissä, että se lukee sen kartan? Laitoin vaan virran päälle, pihat kiinni ja ohjelma käyntiin.
Lukee piuhaa pitkin sen PC:n sarjanumeron. Yhteys toimii siten, mutta sitten herjaa, ettei ole kommunikointia vehkeiden välillä. Huvikseen olisin imuroinut sen kartan ja tulostanut sitten,....
Eli pitääkö pyörä olla käynnissä, jotta voi imuroida tietoa siitä PC:stä, jne. ?
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 26.03.11 - klo:17:28
Pitäs kait sen siirtyä viimestään kun on virrat edes pyörästä päällä  blink


Onhan sulla rasti tuossa "open with power commander map" kokeile jos se auttaa

kts. liitekuva
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: Veiska - 26.03.11 - klo:18:42
Juu oli nuo asetukset ohjelmassa ja virtapäällä. Imuroi tosiaan sen sarjanumeron ja siihen tökkäs.
Ettei se hae jotain licenssiä netistä ekaksi ja anna sitten luvan jatkaa? Varastoon asti ei kotiverkko yllä.
Täytyy lukea manuaali tarkemmin. Äkkipäätä en kyllä huomannut mainintaa, että pitäis
olla moottori käynnissä. Oli maininta, että pitää käyttää erillistä 9V patteria, jos ei hyödynnä
motarin omaa akkua. Täytyy kokeilla seuraavaksi vaikka toisella usb-kaapelilla.
Pitäskö siinä PC:ssä vilkkua jotain ledejä, kun virta on päällä? Oli aika himmeen näköinen.

Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: PetsuZX - 27.03.11 - klo:13:16
Ei muuta kuin se 9V patteri kiinni
Itselläni jotui tuota patteria käytää apuna ainakin 08 zx6r:ssä. Jos vain on patteriliitin tallessa.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: Veiska - 27.03.11 - klo:16:34
Juu no taisi sivujalan katkaisija pistää sen motskarin tietokoneen puoliteholle tms. 
Omat aivot oli kait vielä lepotilassa myös. hali_bravo

Löytyhän se kartta, mutta tuli eteen takaisku nro. 2.

"2003-2006 Kawasaki Z1000 European spec
Leovince Racing...."

Pyörässä on vakioputki. On tainnut edellinen omistaja ottaa piheyksissään sliparit jemmaan hedari

On kait parempi laittaa nollakartta tai tämä:

"2003 Kawasaki Z1000
Stock exhaust
Stock air filter"

Ihmettelinkin jo, miksi vakipöntöllä varustetussa vehkeessä on powercommanderi.  No voi kait se siinä olla, mutta täytyy laittaa paremmin nyky tilannetta vastaavat kartat sisään kait. Mitä sanotte kannattaako riipasta pois kokonaan vai kannattaisko laittaa tuo valmis kartta, joka on vakiolle tarkoitettu? Säätöhän maksaa penkissä parisen satskua? Säädätän, jos laitan uudet pöntöt, niin se menee saman konkurssiin sitten. Ajattelin ajella ainakin nyt keväällä ihan tuolla vakiopöntöllä. Tuo ei varmaan ole nyt ihan säädöissään.



Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 27.03.11 - klo:17:55
Juu varmaankin kannattaa laitaa se  hali_peukku

"2003 Kawasaki Z1000
Stock exhaust
Stock air filter"
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: Veiska - 29.03.11 - klo:14:15
Juu varmaankin kannattaa laitaa se  hali_peukku

"2003 Kawasaki Z1000
Stock exhaust
Stock air filter"

Nyt on laitettu ko. kartta.
Oli tappista menoa. Edellisen kerran kun imuroin sen PC:n sisällä olevan ohjelman
niin sehän putkahti, kun laittoi virran päälle ja nosti jalkatuen ylös. Aikansa sitäkin
tosiaan kikkailtiin. Eilen oli kuu eri vaiheessa, niin eipä enää toiminutkaan samat patentit hedari
Piti käynnistää mopo lopulta, vaikka yritin välttää sitä, ettei tule kiisuja varastoon.
No kone käyntiin vaan.  Vähän sai tuulettaa varastoa, mutta ohjelmat tuli ja meni mukisematta, kun kone kävi.
Todennäköisesti akku vetää viimeisiään. Rävelsin kait niin kauan, että se hieman tyhjeni ja jos on viimeisillään, niin
sen jännite ehkä lerpahti.  Enpä muuta keksi, miksi se joka toinen päivä
imuroi sen ohjelman ja joka toinen ei. 
Tyytyväinen olen. Pääasia, että commanderin ohjelma vastaa nyt mopon laitteistoa paremmin. Jos oikein käsitin, niin venttiilit olis kait
olleet aikalailla vaarassa kyrtsähtää?
 Säädöt pitäis pelittää nyt, vaikka tuo on jonkinlainen yleiskartta tähän malliin. Valmistajan sivulta se on imuroitu, niin luulis, että se
ei ainakaan konetta hajoita. Kovaa ajoa vaan  wheeliezx10





Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 31.03.11 - klo:17:21
Auttakees asiasta tietävät tietämätöntä!

Pyörässä on kiinni omavalmiste putkisto jossa gsx-r 1000 k5 yoshimura trioval pönttö.Katti poistettu joten putkistossa ei oo mitään ahistamassa.Commanderin laitoin kiinni ja siihen pistin mapin joka nimeltään:

2005-2006 Kawasaki ZX6R (636cc) European Model
Yoshimura Full racing Exhaust
Stock or aftermarket air filter

Nyt kun pustkistossa ei ole tarpeeksi vastapainetta,niin tyhjäkäynti hyppii 1250-1500rpm väliä, sekä ykkösellä ajettaessa ilman kaasua nykii ärsyttävän paljon.
Kokeilin pelkkää tyhjäkäynnin nostoa joka tietenkin auttaa asiaan,mutta tyhjäkäynti kierrosalue on silloin 1500-2000rpm joka ei myöskään ole hyvä juttu...

Tuli mieleen semmonen homma,että jos lisään tuohon karttaan 1250rpm/2% kaasun avauksen kohdalle 1 tai 2 (tällähetkellä 0) lukeman, niin olisiko siitä hyötyä??

Liittenä kuva kartasta


Ja tiedän että ammattilaiselle pitäs säätöön viedä ,mutta lähin paikka olulussa ja hintaa tulee pelkälle säädölle 300e joten saa vielä hetken odottaa, kunnes kelit kunnolla sallii ajella. ajelu
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: slip - 31.03.11 - klo:18:39
Vähän vaikee sanoo kenenkään oikein mitään paikkansapitävää kun ei ole pyörän vieressä.

Sanoisin että koita, rikki se tuskin menee. Noita mappeja ja numeroitahan tais saada vaihdettua ihan lennosta kesken pyörän käynnin. Niin minä ainakin viime kesänä tein kun commarin kanssa kokeiluja tein. Jollain 5% lisäyksellä tai vähennyksellä helposti näkee meneekö oikeeseen suuntaa.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 31.03.11 - klo:18:47
Vähän vaikee sanoo kenenkään oikein mitään paikkansapitävää kun ei ole pyörän vieressä.

Sanoisin että koita, rikki se tuskin menee. Noita mappeja ja numeroitahan tais saada vaihdettua ihan lennosta kesken pyörän käynnin. Niin minä ainakin viime kesänä tein kun commarin kanssa kokeiluja tein. Jollain 5% lisäyksellä tai vähennyksellä helposti näkee meneekö oikeeseen suuntaa.


Jeps,täytynee testailla hali_peukku
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: Veiska - 31.03.11 - klo:18:48
Kahto Soherrus siitä ohjelmasta, vertailuksi jotain karttaa, joka on tehty jollekkin törkeen avonaiselle kilpaputkelle ja missä on joku muu suodatin, kuin vakio tms. ?
Omassa z1000:lle tarkoitetuissa valmiskartoissa on joissakin racing-putken kartoissa laitettu potkua hieman
sinne tyhjäkäyntialueellekkin.  Varsinkin, jos on joku muu kuin tehdasilmansuodatin vielä,..
Juu kuten Slip myös sanoi, niin pyörä ulos, läppäri usbilla kiinni. Tyhjäkäynnille ja pistele 1,2... ----> kokeilemaan livenä, milloin se tasoittuu.


 
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 31.03.11 - klo:18:59
Hitto noissa kartoissa on ihan älyttömiä eroja  32.gif


tuossa vakio kartta ja siinä on plussaa 8% nolla kaasulla 1250rpm  hesse_biggrin


btw.Mulla on pipercross: in putsari



Nyt alko epäilyttää koko yoshin kartta.. näyttäs että vakio kartalla sais paljon paremmin soppaa lähes joka alueella hedari
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: Veiska - 01.04.11 - klo:08:41
Juu voi olla että se:

"Yoshimura Full racing Exhaust"

kartta ei ole just paras sille Yoshimura-mallille? Valmiita karttoja vaan metsästämään. Niitä voi löytyä jostain muualta netistä, kuin Powercommanderin sivuiltakin. No en ole itse etsinyt ja arvailen tässä. Ehkä putkien mittakuvia ja räjäytyskuvia vertailemalla löytyy aika samanlaiselle pöntölle tehty kartta.

Vakioputken kartassa on potkua aina alakierroksille laitettu, kun ne säädöt on motukan tehtaalta lähdettyä
laitettu niin alas, että pakokaasumääräykset täyttyy ihan varmasti. Käsitin että commanderilla saa just sinne
alapäähän himpun verran vääntöä lisää ilman tehoputkeakin, ko. jutun takia. Muuten se on kait aika huithapeli-säädin ilman putken vaihtoa.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: PetsuZX - 04.04.11 - klo:10:26
Hitto noissa kartoissa on ihan älyttömiä eroja  32.gif


tuossa vakio kartta ja siinä on plussaa 8% nolla kaasulla 1250rpm  hesse_biggrin


btw.Mulla on pipercross: in putsari



Nyt alko epäilyttää koko yoshin kartta.. näyttäs että vakio kartalla sais paljon paremmin soppaa lähes joka alueella hedari

Jos budjetissa varaa, niin penkkiin säätöön :)
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 04.04.11 - klo:10:49
Hitto noissa kartoissa on ihan älyttömiä eroja  32.gif


tuossa vakio kartta ja siinä on plussaa 8% nolla kaasulla 1250rpm  hesse_biggrin


btw.Mulla on pipercross: in putsari



Nyt alko epäilyttää koko yoshin kartta.. näyttäs että vakio kartalla sais paljon paremmin soppaa lähes joka alueella hedari

Jos budjetissa varaa, niin penkkiin säätöön :)

Penkkiin menee kyllä,mutta oulussa lähin ammattilainen,joten joutuu vielä hetken odottamaan että raaskii sinne ajella ajelu
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: jarska - 04.04.11 - klo:11:03
Penkkiin menee kyllä,mutta oulussa lähin ammattilainen,joten joutuu vielä hetken odottamaan että raaskii sinne ajella ajelu

Mä lähden mielelläni sun mukaan tonne päällisteleen jos suinkin mahtuu ja kelit paranee?

Omaani en penkitä ennen sisäänajoo, mut kiinnostas tulla katteleen. 062802jumpie
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 04.04.11 - klo:12:11
Penkkiin menee kyllä,mutta oulussa lähin ammattilainen,joten joutuu vielä hetken odottamaan että raaskii sinne ajella ajelu

Mä lähden mielelläni sun mukaan tonne päällisteleen jos suinkin mahtuu ja kelit paranee?

Omaani en penkitä ennen sisäänajoo, mut kiinnostas tulla katteleen. 062802jumpie


Kyllä passaa vallan mainiosti! Ja vien vasta sitten kun on ihan kunnon kelit ajella  airrev joten ehdit hyvin sisään ajella pyörän  ajelu Tuntuu tuo nyt jotenkin pelittävän,ainoastaan kaupunkialueella kun ajelee ilman kaasua ykkösellä nykii pirusti ashamed
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 04.04.11 - klo:12:28
Täytyy kysästä mitä tuolla kempeleessä tt motorsportilla kustantaa säätö. Eikä ois edes hyvin pitkä matka
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: jarska - 04.04.11 - klo:12:30
Penkkiin menee kyllä,mutta oulussa lähin ammattilainen,joten joutuu vielä hetken odottamaan että raaskii sinne ajella ajelu

Mä lähden mielelläni sun mukaan tonne päällisteleen jos suinkin mahtuu ja kelit paranee?

Omaani en penkitä ennen sisäänajoo, mut kiinnostas tulla katteleen. 062802jumpie


Kyllä passaa vallan mainiosti! Ja vien vasta sitten kun on ihan kunnon kelit ajella  airrev joten ehdit hyvin sisään ajella pyörän  ajelu Tuntuu tuo nyt jotenkin pelittävän,ainoastaan kaupunkialueella kun ajelee ilman kaasua ykkösellä nykii pirusti ashamed

Okei, ajelen ton sisään  ja penkitän samalla reissulla.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 04.04.11 - klo:12:40
Vähän veikkaan että kun kelit alkaa,sulla ei kauan mene kun on sisäänajo tehty  hesse_biggrin hesse_biggrin hesse_biggrin
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: jarska - 04.04.11 - klo:12:42
Vähän veikkaan että kun kelit alkaa,sulla ei kauan mene kun on sisäänajo tehty  hesse_biggrin hesse_biggrin hesse_biggrin

Pari kolme päivää, noin arvio. reps wheeliezx10
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: zimppa70 - 04.04.11 - klo:12:46
Vähän veikkaan että kun kelit alkaa,sulla ei kauan mene kun on sisäänajo tehty  hesse_biggrin hesse_biggrin hesse_biggrin

Pari kolme päivää, noin arvio. reps wheeliezx10

Onks Kymppiä "rajoitettu" mitenkään sisäänajon ajaksi....?  withstupid
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: jarska - 04.04.11 - klo:12:52
Onks Kymppiä "rajoitettu" mitenkään sisäänajon ajaksi....?  withstupid

Ei ole, pitää silti malttaa... airrev
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: zimppa70 - 04.04.11 - klo:14:43
Onks Kymppiä "rajoitettu" mitenkään sisäänajon ajaksi....?  withstupid

Ei ole, pitää silti malttaa... airrev

No, alkukaudesta kantsii malttaa muutenki....ja soherrykselle, Laite ensi säätöihin ja sit niitä kilometrejä nieleen... knuppel2 hesse_biggrin
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 04.04.11 - klo:15:44
Vastaa lainaamalla
ja soherrykselle, Laite ensi säätöihin ja sit niitä kilometrejä nieleen... knuppel2 hesse_biggrin

Helpommin sanottu kuin tehty  hali_peukku
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 06.04.11 - klo:14:11
Nyt löytyi suht edullinen säätö liike http://www.hardspeed.fi

Esimerkkihinnastoa:
 

        * Tehonmittaus 40 €
        * Tehon- ja seosten mittaus 60  €
        * Suzukin ecun säätö + mittaus 120 €
        * Suutinsarjan asennus + säätö 180 €
        * Kaasuttimien synkronointi 60 €
        * Commanderin asennus+ säätö 180 €
        * Kuristukset 150 €
        * Kuljetukset sopivasti!!
        * Ym. tarpeen mukaan!!!
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 09.04.11 - klo:23:26
Mullon jarska 19.4 menossa viimestään pyörä huoltoon ja varmaankin muutaman päivän huollossa.Katellaanko sitten sitä oulussa käyntiä!?Meinaan siis ajanvarailua jne
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: jarska - 10.04.11 - klo:07:34
Mullon jarska 19.4 menossa viimestään pyörä huoltoon ja varmaankin muutaman päivän huollossa.Katellaanko sitten sitä oulussa käyntiä!?Meinaan siis ajanvarailua jne

Sopii, uskon että mäkin saan tonnin huollon tehtyä ajoissa, ainakin tällä vauhdilla, taas paistaa aurinko joten... zx_smilie
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 15.04.11 - klo:09:25
21.4 käytän pyörää täällä kajaanissa penkissä,kun kuulosti että ei montaa euroa maksa.Näkeepi sitten tarviiko säädättää sen erikoisemmin.Joten voi olla että ei välttämättä tarvitse ouluun asti lähteä.

 airrev
Joko jarskalla tonni mittarissa? zx_smilie
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: jarska - 15.04.11 - klo:10:16
Joko jarskalla tonni mittarissa? zx_smilie

Ei ihan, 700 kilsaa  mut  uskon että vkloppuna menee rikki. zx_smilie
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: Veiska - 21.04.11 - klo:22:39
Juu tosiaan ku edellinen omistaja oli ottanut sen sliparin hiiteen hilvattiin piheyksissään, niin laitoin powercommanderiin  kartan:

"2003 Kawasaki Z1000
Stock exhaust
Stock air filter"

Tämän ajattelin olevan lähimpänä mun -05 mallia. Otetaan hyöty commanderista kun sellainen on.
Muutaman päivän kun olin ajellut ihmettelin, että ei tämä näin tanan kiikkerä ja herkkä kaasuun voi olla, kun hiljaa puottelee menemään. Pikku hipaise kaasuun, niin jo mennään keulapystyssä?
Ko. kartassa ei ole kuin nollia siinä 0...2000 kierroksissa.
Katsoin tyhjäkäynnillä, kun kommanderin ledit vilkkuu siinä slow osastossa  blink
Mitä v..ua. Ledien ei pitäis vilkkua ko. kierroksilla, jos kartassa on nollia siinä kohdassa?
Laitoin nollakartan tänään ja meno muuttui silleen ihan järkeenkäyväksi. Ei mitään tehopiikkejä ja kuoppia.
Tuli sellainen fiilis, että ei kannata luottaa niihin dynojetin karttoihin. Jos ei ole sliparia, niin commanderi nollille. Jos on slipari, niin säätöpenkin kautta liikenteeseen.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: kawuri - 29.04.11 - klo:16:59
tuli käytettyä oma fillari proboostin penkissä ja käppyrä on muten hyvä mut 9000rpm jälkeen käy AFR 14.5 eli himpun laihalla..
lukemat on takapallolta.. meni mietintään commanderi!!
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: GSR600 - 29.04.11 - klo:22:19
tuli käytettyä oma fillari proboostin penkissä ja käppyrä on muten hyvä mut 9000rpm jälkeen käy AFR 14.5 eli himpun laihalla..
lukemat on takapallolta.. meni mietintään commanderi!!

Hyvät lukemat . vaimennin ilmeisesti vaihdettu ?

Vakioista mitattu yleensä  94-96 hp lukemia takapyörältä.

Mun pyörästä (vakio) tuli  95.69 hp / 10300 rpm  takapyörältä.
Vääntöäkin selkeästi vähemmän kuin sun pyörästä. 

Tehokkaimmilla slip-on vaimentimilla / commanderilla on saatu  105 hp lukemia  (ilman db-killeriä) .

Huippunopeudesta / kierrosluvusta päätellen välitykset sulla ilmeisesti  14/43  tai  15/45 tai 46 ?
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: kawuri - 30.04.11 - klo:19:00
sitä on gearing commanderia taas tutkittu..   hesse_biggrin

juu 14 piikkinen on edessä! ja putki on arrows RACE-TECH "DARK"
mallinen aikasta mukava mokäpönttö!!
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 03.05.11 - klo:21:11
108hp takapyörältä ilman patopainetta,pari vetoa ottivat..testattiin käykö laihalla..tyhjä käynnillä käy vähän laihalla,mutta muuten karvan rikkaalla.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: zimppa70 - 03.05.11 - klo:21:54
missäs käytit penkityksessä...?
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 04.05.11 - klo:15:19
Kävi pika vedossa tuossa kajaanin moottorikerhon tiloissa
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: jayson - 17.06.11 - klo:20:50
Osaattekos heittää linkkiä/faktaa meneekö Z750R:ään sama V-mallin PC, kuin Z750 2009-2010 -malleihin? Virman omilla sivuillakin löytyy vain tohon 2010:iin asti.

Onkos jollakulla PC kiinni Z750:ssä? Oliko mitään haasteita asennuksessa/säädössä? Vanha Z6-R -07:n kanssa oli vähän haasteita mm. FI -valon kanssa, mutta hyvään kuosiin tuli Akran putken kanssa penkissä. Vissiin sama pata kuin tavallisessa Z:ssa? Nyt uuteen Z:aan tuli vaihdettua Leon slipari ja hieman paukuttaa ja muutenkin selvästi säädön tarpeessa.

Thanks mates!

 hesse_kalja
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: kartsap - 18.06.11 - klo:00:02
Laitetaanpa tännekin kyssäriä...
Tuli sitten kuitenkin hommattua slipari ja powercommanderi käytettynä Getoriin.Powercommanderin asennusohjeissa kehotetaan asentamaan commari ram-air putken päälle;jää vaan aikalailla näkösälle siinä.Jarskallahan om Gtr ollut aikaisemmin:mihin sait commanderin sijoitettua,mahtuisko esim. sivukatteen taakse?Penkin alle ei taida piuhat piisata.
Mistä näkee mikä (vakio-)kartta on commariin asennettuna?
Ei tuo London taivu kovin sujuvasti, saatikka tuo tietotekniikka kotimaisellakaan.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: soherrys - 18.06.11 - klo:18:22
Laitetaanpa tännekin kyssäriä...
Tuli sitten kuitenkin hommattua slipari ja powercommanderi käytettynä Getoriin.Powercommanderin asennusohjeissa kehotetaan asentamaan commari ram-air putken päälle;jää vaan aikalailla näkösälle siinä.Jarskallahan om Gtr ollut aikaisemmin:mihin sait commanderin sijoitettua,mahtuisko esim. sivukatteen taakse?Penkin alle ei taida piuhat piisata.
Mistä näkee mikä (vakio-)kartta on commariin asennettuna?
Ei tuo London taivu kovin sujuvasti, saatikka tuo tietotekniikka kotimaisellakaan.

dynojetin sivulta saa ladattua sen ohjelman jolla asennetaan kartta siihen commanderiin.Sillä myös näkee mikä kartta siellä on.

Suosittelen asentamaan commanderin piiloon,mutta kuitenkin niin että on helposti saatavilla
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: jarska - 19.06.11 - klo:19:30
Jarskallahan om Gtr ollut aikaisemmin:mihin sait commanderin sijoitettua,mahtuisko esim. sivukatteen taakse?Penkin alle ei taida piuhat piisata.

Tää on vähän väärä osasto GTR:lle, mut mulla ei ollu omassani commanderia.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: kartsap - 21.06.11 - klo:22:29

 Kiitos tiedosta, latasin ohjelman; karttakin löytyi.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: Mikko92 - 15.10.17 - klo:18:57
Elikkäs ilmeisesti vaatii o2 eliminaattorin commanderia laittaessa. Pyörä z1000 2011, vance & hines sliparit muuten vakio putkisto, mutta Katin poisto tulossa myös.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: zeta1 - 18.10.17 - klo:07:28
Ensin kannattaa selvittää kuka alueellasi pystyy säätämään omaa ecua niin ei tarvitse hommata koko commanderia vaan säästät purkin hinnan. Espoossa ja Hämeenlinnassa ainakin paikat jossa oman ecun säätö onnistuu.
Elikkäs ilmeisesti vaatii o2 eliminaattorin commanderia laittaessa. Pyörä z1000 2011, vance & hines sliparit muuten vakio putkisto, mutta Katin poisto tulossa myös.
Otsikko: Vs: Power commanderista
Kirjoitti: Mikko92 - 18.04.18 - klo:13:50
Nyt olis hilpeet kiinni, mutta o2 eliminaattorin kanssa ongelmia. Laittaa paikoilleen niin syttyy FI valo? Löysinköhän oikean töpselin johon iskin tuon huijauspalikan
TinyPortal © 2005-2018