Kawasaki Racing Bikes Finland
Racing pyörät => GTR 1400/GTR 1000 => Yleistä pyöristä => Aiheen aloitti: jarska - 25.05.09 - klo:00:38
-
Mäpäs aloitan jos joku muukin innostuis. :roll:
-
Meidän "poika" lenkkeili tänään ilman sivulaukkuja ja mun mielestä kyllä näyttää hyvältä ilman niitäkin. Meidän Batman-pyörä.... hesse_wub
(Jätettiin sivulaukut kotiin, kun ei välttämättä tarvittu ja mun on helpompi kavuta taakse, kun ne ei oo paikoillaan.)
(http://http://i156.photobucket.com/albums/t3/leenanomat/rappeli/kawa3a.jpg)
-
GTR ja FJR taitaa olla ne ainoot tän luokan pyöristä jotka näyttää hyvälle myös ilman sivulaukkuja. thumbsup9
Mä olen yrittänyt opettaa emäntää polkasemaan jalkatapeilta kun nousee kyydille ja nyt kun on nuo laudatkin niin helpompi silleen, ei halua opetella vaan mieluiten kiemurtelee kyytiin. :mrgreen:
-
Kiemurtelee? :shock:
Saisko sen videona... bravo
Mä kyllä polkasen jalkatapilta kyytiin. Tuossa GTR:ssä on se hyvä puoli, että jalkatapit on sen verran korkeella, ettei tartte olla mikään fakiiri, että saa koipensa satulan yli. Huono puoli sen sijaan sit se, että polvikulma on pienempi ja jalat väsyy helpommin. Tosin niitä sit on mukavampi roikotella suorana, kuin mitä oli FJR:n kyydissä. Kyyti GTR:llä on jotenkin vakaampaa ja mun jalkojen roikottelu ei juurikaan häiritse tuota Raksua - ei se ainaakaan oo vielä valittanut.
-
Kiemurtelee? :shock:
Saisko sen videona... bravo
Mä kyllä polkasen jalkatapilta kyytiin. Tuossa GTR:ssä on se hyvä puoli, että jalkatapit on sen verran korkeella, ettei tartte olla mikään fakiiri, että saa koipensa satulan yli. Huono puoli sen sijaan sit se, että polvikulma on pienempi ja jalat väsyy helpommin. Tosin niitä sit on mukavampi roikotella suorana, kuin mitä oli FJR:n kyydissä. Kyyti GTR:llä on jotenkin vakaampaa ja mun jalkojen roikottelu ei juurikaan häiritse tuota Raksua - ei se ainaakaan oo vielä valittanut.
Juu silleen nostaa jalan suoraan penkin yli ja "lonkeroituu" penkille istuun, pitää laittaa joku kuvaan joskus salaa vierestä ja postata tänne. laugh3474
Polvikulmaan saa kyl helpotusta joko noilla laudoilla tai sitten MotorcycleLarryltä, myy jotain pudotussarjaa kyytiläiselle.
-
Sillä "helpotuksella" sit taas on haittapuolena se, että tällasena pers´ jalkasena satulaan nousuun tulee lisää vaikeuskertoimia. (Kun se tappi on korkeemmalla, saa jalan helpommin satulan yli, mutta polvikulma on pieni. Kun tappi on alempana, niin koiven nostu satulan yli on hankalampaa, mutta suurempi polvikulma ajossa on mukavampi....)
Summa summaarum, molempi parempi. shakehans
-
Mä laitan tänne galleriaankin ton meitin vauhtikuvan.
Vauhtia siis sata lasissa, paikka Tre-Nokia moottoritie.
-
Seuraava kuva 220 lasissa?
Katotaan istuuko isäntä noin rennosti kyydissä. :mrgreen:
-
(http://http://mainzelsmile.ioff.de/unsortierbar/ohmei.gif) Ei kai sentään.... Vois käydä hassusti (http://http://mainzelsmile.ioff.de/unsortierbar/rip.gif)
-
Tässä vähän hämyinen tallikuva ,huom takatapit ja etulokarin jatke.
-
Toi lokarin jatke on pirun asiallinen. Ite tuli viime talvena asennettua samanlainen. Nykyisissä pyörissä noi lokarit on varsinkin edessä niin lyhyet että eivät suojaa juuri mitään. Kaikki rapa lentää suoraan syyläriin. hedari1
-
Tässä vähän hämyinen tallikuva ,huom takatapit ja etulokarin jatke.
Oletko maalauttanut ton takalaukun kannen natsaamaan väreihin kun näyttää hienolta? beerchug
-
Upea on tuo Veli Hopeakin hali_peukku
-
Siis kuva on hieman harmaahko kokonaisuudessaan , takalaukun väri ei todellisuudessa ole sama kuin pyörän, on vaaleampi, ei ole maalattu oikeaan
sävyyn.