Kawasaki Racing Bikes Finland

Uusimmat viestit

Kawatori

Vanteet Kawasaki ZXR


Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 15/09/2018
Kommentit (0)
nahkainen ajotakki


Hinta: 200.00 EUR
Päiväys: 24/02/2018
Kommentit (0)
Ostetaan shad sportrack Z1000

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 17/07/2017
Kommentit (0)
Kawasaki zx-12r

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 13/06/2016
Kommentit (0)
ZX10R/ZX6R Tankkisuojat


Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 10/06/2016
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: ZZR1400 välityksistä ym. modeista (nopeusajoihin, stripille...)  (Luettu 74575 kertaa)

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:30.11.20 - klo:21:10
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
Liinojen kanssa ei tarvi, tai kannata, mitään muuta ruveta säätelemään kun lyödä ne kiinni ja kiristää pyörä matalaksi (tarvit mukaan muuten todennäköisesti myös adapterit kun on kyseessä radial satulat). Pidempää matkaa liinoilla ei minusta kannata ajaa, keulasta tulee pintakova ja jäykkä (kun jouset kerran vedetään pohjaan), ja sarvista tulee myös hiukka raskaammat käännellä, mut ei merkittävästi.

Juu niinhän mä tuossa aiemmin totesinkin että tarttee ne palikat satuloihin. Ja ei, ei tulisi mieleen niiden kanssa tourinkia ajaa  hesse_biggrin

Olen aika ummikko noiden ilmanvastus-laskentojen kanssa, mutta laskeeko tuo kaikki nuo muutokset yhdellä ja samalla Cv:llä?

Poissa slip

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 162
  • Viestieni tykkäämiset: 38
  • Paikalla:03.06.18 - klo:01:02
  • ZX12 -05
  • Kuvat
Tuli luettua vissiin vähän harkkoen, en huomannut ollenkaan juttua noista adaptereista.

Ummikko olen minäkin laskuissa, mutta aina voi yrittää hesse_biggrin Laskee tosiaan samalla cv:llä (0,603), ja se on kyllä pikkasen väärin.. Suht vaikea kuitenkin saada mitään paikkansa pitävää cv-arvoa esim madallukselle. Ton vois tietenkin muuttaa niin että madalluksen kohdassa käyttäis vaikka suoran levyn cv:tä, mutta sekin on väärin koska siellä takana on syyläri + kone jotka päästää kyllä ilmaa läpi paremmin kuin suora levy.

Täältä ja täältä voi katsella suuntaa noille cv-kertoimille.

Tälläset taas olen joskus löytänyt kaikentietävästä netistä:
cv ala cv*ala
ZX12R  0,603  0,566m2  0,341
ZZR1400  0,563  0,578m2  0,325
Busa  0,561  0,559m2  0,313

Että nyt oikein kun miettii niin madallusten ja peilien vaikutussuhde saattais kääntyäkin toisinpäin.. koska peileissä varmaan on pienempi kerroin kun tuo 0,603 ja syylärissä varmaan ?! isompi.
pinnan muoto cv 
kartio 30 astetta (=peilit)  0,34 
levy (=syyläri/kone)  0,8-1,0 



Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:30.11.20 - klo:21:10
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
voisin ainakin kuvitella että pisaramuotoisissa pelileissä Cv on melko pieni? (en vielä kahlannut noita laittamiasi linkkejä).

Aihe sinällään on kyllä mielenkiintoinen!  Busa-miehillä näytti olevan kalvomuoviakin saumojen päällä.

Poissa 2jorma2

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 97
  • Viestieni tykkäämiset: 72
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:19.08.15 - klo:17:02
  • ZZR 1400 Turbo
  • Kuvat
voisin ainakin kuvitella että pisaramuotoisissa pelileissä Cv on melko pieni? (en vielä kahlannut noita laittamiasi linkkejä).

Aihe sinällään on kyllä mielenkiintoinen!  Busa-miehillä näytti olevan kalvomuoviakin saumojen päällä.

 Ei mun pitäis sanoa kun en mitään ymmärrä, mutta mutuna: Teipeillä saa syntyviä pikku pyörteitä pois. Tästä päästään taas muotokertoimeen ja pinnan laatuun otsapinta-alan lisäksi. Esim. täysin sileä golfpallo ei lennä läheskään niin pitkälle kuin tavallinen. Kuskin ajoasento pitäis saada sellaiseksi, että syntyy katkeamaton kaareva linja ilman taskuja johon ilma pakkaantuu. Kumpi on parempi muoto kiilamainen ( etunen alas ja takanen ylös) vai se, että pyörän linja jatkuu vaakasuorana?  Olispa hienoa päästä asiantuntijan kanssa pariksi päiväksi tuulitunneliin.
Kawasaki macht frei

Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:30.11.20 - klo:21:10
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
Tuli luettua vissiin vähän harkkoen, en huomannut ollenkaan juttua noista adaptereista.

Ummikko olen minäkin laskuissa, mutta aina voi yrittää hesse_biggrin Laskee tosiaan samalla cv:llä (0,603), ja se on kyllä pikkasen väärin.. Suht vaikea kuitenkin saada mitään paikkansa pitävää cv-arvoa esim madallukselle. Ton vois tietenkin muuttaa niin että madalluksen kohdassa käyttäis vaikka suoran levyn cv:tä, mutta sekin on väärin koska siellä takana on syyläri + kone jotka päästää kyllä ilmaa läpi paremmin kuin suora levy.

Täältä ja täältä voi katsella suuntaa noille cv-kertoimille.

Tälläset taas olen joskus löytänyt kaikentietävästä netistä:
cv ala cv*ala
ZX12R  0,603  0,566m2  0,341
ZZR1400  0,563  0,578m2  0,325
Busa  0,561  0,559m2  0,313

Että nyt oikein kun miettii niin madallusten ja peilien vaikutussuhde saattais kääntyäkin toisinpäin.. koska peileissä varmaan on pienempi kerroin kun tuo 0,603 ja syylärissä varmaan ?! isompi.
pinnan muoto cv 
kartio 30 astetta (=peilit)  0,34 
levy (=syyläri/kone)  0,8-1,0 




Tuolta löytyy hyvät kuvat noiden kahden etuprofiilien eroista. Huomaa 14:n ilmanohjaimet renkaan sivuilla. http://kawasakiworld.com/zx-12r/41576-zx12r-vs-zx14.html
Toinen juttu jonka bongasin: http://www.sportrider.com/tech/146_0106_aero/index.html

Madaltaminen siis vaikuttaa ilmanvastukseen siltä osin mitä a) eturenkaasta jää "piiloon" b) lokasuojan yläreuna peittää syylaria enemmän. ?
Googlailin aikani mutta en päässyt selville miten jonkun kappaleen Cv voidaan laskea? Noissa kaavoissa pitäisi aina tietää joko joko Cv tai Fd   unknw

Poissa slip

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 162
  • Viestieni tykkäämiset: 38
  • Paikalla:03.06.18 - klo:01:02
  • ZX12 -05
  • Kuvat
Olen ymmärtänyt et cv:t on enemmänkin kokeellisia arvoja kuin laskettuja. Varmaan (tai tietysti) niitä pystyy laskemaankin, muttei taida olla ihan käsin työstettävää matskua enää, eli puhutaan ammattiohjelmistoista silloin.

Tavallaan siis tuulta halkova pinta-ala pienenee, kun edestäpäin näkyvää pinta-alaa siirtyy lokasuojan/eturenkaan taakse ilmavirralta piiloon. Noita ZZR kuvia kun katsoo niin tulee mieleen että madaltaessa 'uutta' pinta-alaa näyttäis kuitenkin tulevan ilmavirralle näkyviin lokasuojan levikkeiden ja etupumppujen alapuolelta. Et äkkipäätä vois ajatella että madaltaminen ei ZZR:ssä vaikuta niin paljoa kuin 12R:ssä, kun samaan aikaan pinta-alan katoamisen kanssa sitä tulee lisää esiin ja ilmavirralle alttiiksi toisesta paikkaa.

Sitten tarkemminhan tuo madaltaminen tietenkin vaikuttaa myös siihen kokonais cv:hen kun tuulta halkaiseva möykky (pyörä) saa madaltaessa uuden muodon. Se taas on jo niin harmaata aluetta että ei mulla ainakaan ole hajuakaan siitä paraneeko kerroin vai huononeeko  :mrgreen:  Ajatella vois että cv pienenee kun koko paketti tavallaan menee tiiviimmäksi paketiksi, mutta?!

Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:30.11.20 - klo:21:10
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
Olen ymmärtänyt et cv:t on enemmänkin kokeellisia arvoja kuin laskettuja. Varmaan (tai tietysti) niitä pystyy laskemaankin, muttei taida olla ihan käsin työstettävää matskua enää, eli puhutaan ammattiohjelmistoista silloin.

Tavallaan siis tuulta halkova pinta-ala pienenee, kun edestäpäin näkyvää pinta-alaa siirtyy lokasuojan/eturenkaan taakse ilmavirralta piiloon. Noita ZZR kuvia kun katsoo niin tulee mieleen että madaltaessa 'uutta' pinta-alaa näyttäis kuitenkin tulevan ilmavirralle näkyviin lokasuojan levikkeiden ja etupumppujen alapuolelta. Et äkkipäätä vois ajatella että madaltaminen ei ZZR:ssä vaikuta niin paljoa kuin 12R:ssä, kun samaan aikaan pinta-alan katoamisen kanssa sitä tulee lisää esiin ja ilmavirralle alttiiksi toisesta paikkaa.

Sitten tarkemminhan tuo madaltaminen tietenkin vaikuttaa myös siihen kokonais cv:hen kun tuulta halkaiseva möykky (pyörä) saa madaltaessa uuden muodon. Se taas on jo niin harmaata aluetta että ei mulla ainakaan ole hajuakaan siitä paraneeko kerroin vai huononeeko  :mrgreen:  Ajatella vois että cv pienenee kun koko paketti tavallaan menee tiiviimmäksi paketiksi, mutta?!

Niin se taitaa olla että Cv:n saa selville vaan tuulitunnelissa, tai en ainakaan googlaamalla ole muuta tietoa löytäny. Jonkun kappaleen pintapaineen pystyy mallintamaan jollain tapaa. Tuosta vaan kokeilemaan!: http://www.openfoam.com/  :mrgreen: Ite en jaksa (l. osaa) alkaa säätämään kun on linux pohjanen ja pitää vissiin ite kääntääkkin. On mulla tossa yks miniläppäri missä Ubuntu, mutta en aio siihen koskea kun sen kerran sain toimiin  hesse_biggrin

Yhtä vastaavaa maksullista winkkarisoftaa vähän kokeeksi hypistelin ja aikani päätäni seinään hakattuani sain jotain mielstäni oikeansuuntaisia tuloksia, ehkä. (liite)
Näyttäs tuommoselle kappaleelle antavan 150Pa pintapaineeksi etupinnalle 15m/s nopeudella. Kai senkin vois jostain tarkistaa jollain laskurilla. Ei näin Ammattikoulupohjalta löydy oikein tietämystä, mutta intoa sitäkin enemmän.  icon_rooki Vaikeeta on kun pitäis myös huomioida miten alipaine käyttäytyy kappaleen ympärillä.
Tuubista löytyy mielenkiintoisia pätkiä aiheesta, mm. pleksin pyörteiden mallinnuksesta. Kyllähän noilla softilla leikkisi mutta niiden 3d mallien tekeminen...

Topikin aiheesta sen verran, että nyt noita mietittyäni tajusin miten suuri merkitys kuskilla on suurissa nopeuksissa. Esim. Hallissa katselin koko matkan pleksin yli... LPR:ssa koitin olla jo vähän alempana, mutta en saa tota Schuberthia niin takaraivolle että näkisin eteen.  rolleyes

Poissa zx12r

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 163
  • Viestieni tykkäämiset: 50
  • Paikalla:06.11.15 - klo:20:30
  • Kuvat
agv.llä ei ole kans mitään mahkuja saada leukaa tankkiin, nolanilla onnistuu vähän paremmin ,niitä on oikein tota varten tehtyjä kypäriä yks malli löyty,  tiedä sitten löytyykö vastaavia suomesta  http://www.impacthelmets.com/impactsupercyclone.html 

Poissa J.N

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 60
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:11.05.16 - klo:17:01
  • ZZR-1400 -09
  • Kuvat
Joku kysyi tuosta PC:n toimivuudesta, niin -06-07 toimii ilman mitään lisäpaloja, koska pyörässä ei ole vielä lamda anturia, -08 toimii kun poistaa lamdan ja laittaa eliminaattorin kiinni ja -09 ja uudemmissa pitää olla oma lambda-paikallaan mutta siihen väliin tulee dynojetin optimizer. Lambdalliset toimii tietysti myös ilman eliminaattoria tai optimizeriä, mutta mittaristo vilkuttaa sillon FI erroria.

Ja noista välityksistä, niin laskin että vakiot riittää 311kmh, penkissä mitattuna se meni 313kmh ja lentokentällä 300kmh aika huonolla lähdöllä ja tuultakin oli sivuvastaista 3-4m/s.

Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:30.11.20 - klo:21:10
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
Joku kysyi tuosta PC:n toimivuudesta, niin -06-07 toimii ilman mitään lisäpaloja, koska pyörässä ei ole vielä lamda anturia, -08 toimii kun poistaa lamdan ja laittaa eliminaattorin kiinni ja -09 ja uudemmissa pitää olla oma lambda-paikallaan mutta siihen väliin tulee dynojetin optimizer. Lambdalliset toimii tietysti myös ilman eliminaattoria tai optimizeriä, mutta mittaristo vilkuttaa sillon FI erroria.


Kiitos! Tätä minäkin vähän muistelin. Muistelen myös että tuossa eliminaattorissakin oli jotain ongelmaa? Liekö sitten korjattu jo, pitääpä vaikka kysästä powercommander.comista... Mulla on siis juuri tuo -08 malli. Jos tuota FI ongelmaa ei ole ratkottu niin pitää katella jotain muuta vaihtoehtoa tai anti olla kokonaan.

Poissa J.N

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 60
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:11.05.16 - klo:17:01
  • ZZR-1400 -09
  • Kuvat
Joku kysyi tuosta PC:n toimivuudesta, niin -06-07 toimii ilman mitään lisäpaloja, koska pyörässä ei ole vielä lamda anturia, -08 toimii kun poistaa lamdan ja laittaa eliminaattorin kiinni ja -09 ja uudemmissa pitää olla oma lambda-paikallaan mutta siihen väliin tulee dynojetin optimizer. Lambdalliset toimii tietysti myös ilman eliminaattoria tai optimizeriä, mutta mittaristo vilkuttaa sillon FI erroria.


Kiitos! Tätä minäkin vähän muistelin. Muistelen myös että tuossa eliminaattorissakin oli jotain ongelmaa? Liekö sitten korjattu jo, pitääpä vaikka kysästä powercommander.comista... Mulla on siis juuri tuo -08 malli. Jos tuota FI ongelmaa ei ole ratkottu niin pitää katella jotain muuta vaihtoehtoa tai anti olla kokonaan.

Siinä eliminaattorissa oli ongelma vasta -09 ja uudempien vuosimallien kanssa. Toimii ilman ongelmia 1-3 vaihteilla, mutta 4-6 vaihteilla jos ajaa tasakaasulla alle 6000 kierroksen niin kone alkaa pätkimään todella pahasti. Johtuu ilmeisesti siitä ettei ecu hyväksy enää sitä että lamda-anturi antaa koko ajan samaa arvoa. Eliminaattori on siis vain vastus joka laitetaan lamdan tilalle ja näyttää koko ajan "optimiarvoa".

Itse sain juuri yoshimuran pakoputken irroitettua ja huomenna siihen hitsataan paikka lambda-anturille, jotta saan tuon dynojetin optimizerin paikalleen ja häviää kaikki vikavalot. Nyt tullut 2 kesää ajattua ilman sitä, eikä siinä muuta haittaa ole kuin että ajotietokone vilkuttaa FI erroria.

Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:30.11.20 - klo:21:10
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
Onko noin ettei ECU mene safe modeen kun FI valo palaa?
Tuo safe mode tuli vasta nyt mieleeni, paremminkin ajattelin vilkkuvan FI:n häiritsevän (ainakin itseäni), kuten vilkkuva bensamittari/"fuel low" tekee.

Tuo -08 ja PCV info oli hieno juttu, kiitos siitä.




Poissa J.N

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 60
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:11.05.16 - klo:17:01
  • ZZR-1400 -09
  • Kuvat
Onko noin ettei ECU mene safe modeen kun FI valo palaa?
Tuo safe mode tuli vasta nyt mieleeni, paremminkin ajattelin vilkkuvan FI:n häiritsevän (ainakin itseäni), kuten vilkkuva bensamittari/"fuel low" tekee.

Tuo -08 ja PCV info oli hieno juttu, kiitos siitä.

En tiedä tuosta safe modesta, mutta ajattelin kyllä käydä ensi kesänä vielä katsomassa penkissä että seokset on kohdillaan tuon optimizerin asennuksen jälkeenkin. Ja vaikka jossain safe modessa olisi ollutkin niin silti sen n190hp antoi bikefoxin penkissä renkaalle.

Poissa J.N

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 60
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:11.05.16 - klo:17:01
  • ZZR-1400 -09
  • Kuvat
Joku kysyi tuosta PC:n toimivuudesta, niin -06-07 toimii ilman mitään lisäpaloja, koska pyörässä ei ole vielä lamda anturia, -08 toimii kun poistaa lamdan ja laittaa eliminaattorin kiinni ja -09 ja uudemmissa pitää olla oma lambda-paikallaan mutta siihen väliin tulee dynojetin optimizer. Lambdalliset toimii tietysti myös ilman eliminaattoria tai optimizeriä, mutta mittaristo vilkuttaa sillon FI erroria.


Kiitos! Tätä minäkin vähän muistelin. Muistelen myös että tuossa eliminaattorissakin oli jotain ongelmaa? Liekö sitten korjattu jo, pitääpä vaikka kysästä powercommander.comista... Mulla on siis juuri tuo -08 malli. Jos tuota FI ongelmaa ei ole ratkottu niin pitää katella jotain muuta vaihtoehtoa tai anti olla kokonaan.

Siinä eliminaattorissa oli ongelma vasta -09 ja uudempien vuosimallien kanssa. Toimii ilman ongelmia 1-3 vaihteilla, mutta 4-6 vaihteilla jos ajaa tasakaasulla alle 6000 kierroksen niin kone alkaa pätkimään todella pahasti. Johtuu ilmeisesti siitä ettei ecu hyväksy enää sitä että lamda-anturi antaa koko ajan samaa arvoa. Eliminaattori on siis vain vastus joka laitetaan lamdan tilalle ja näyttää koko ajan "optimiarvoa".

Itse sain juuri yoshimuran pakoputken irroitettua ja huomenna siihen hitsataan paikka lambda-anturille, jotta saan tuon dynojetin optimizerin paikalleen ja häviää kaikki vikavalot. Nyt tullut 2 kesää ajattua ilman sitä, eikä siinä muuta haittaa ole kuin että ajotietokone vilkuttaa FI erroria.

Saatiin tänään hitsaukset lamda-anturille tehtyä ja optimaattori paikoilleen. Vikavalot ja koodit hävisi ajotietokoneen näytöstä niinkuin pitikin, eikä pyörä pätkinyt ainakaan lyhyen koeajon aikana 4-6 vaihteilla, mitä se eliminaattorin kanssa teki. Sitä onko seokset kohdallaan tuon asennuksen jälkeen ei voi persetuntumalta sanoa, mutta en minä ajettavuudessa ainakaan mitään huomannut, mutta pyörän ollessa paikallaan kun kaasua vähän kääntelin niin putkeen päästä tuli kyllä liekkiä ulos, että kävisiköhän vähän turhan rikkaalle sitten.  airrev Pitää käyttää siis penkissä vielä varmuuden vuoksi ensi kesänä.
Ja kuva tämän päivän räpellyksestä --->
http://www.kawarb.fi/smf/index.php?action=gallery;sa=view;id=379

Poissa SamiN

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Huhti 2011
  • Viestejä: 916
  • Viestieni tykkäämiset: 317
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:30.11.20 - klo:21:10
  • ZZR1400 N2O
  • Kuvat
pikkasen kylmälimaa öljyntarkastausikkunassa?  hesse_biggrin

laitahan käppyröitä kun saat penkitettyä


  Aihe / Aloittaja Vastauksia / Lukukerrat Uusin viesti
xx
Sliparia ZZR1400:seen

Aloittaja Morbus

5 Vastauksia
5201 Lukukerrat
Uusin viesti 17.09.12 - klo:10:32
kawamaukka
xx
Mattamusta ZZR1400

Aloittaja Morbus

6 Vastauksia
142863 Lukukerrat
Uusin viesti 23.08.12 - klo:00:53
Morbus
xx
zzr1400 ABS Teräspunonsletkut

Aloittaja kawamaukka

1 Vastauksia
1868 Lukukerrat
Uusin viesti 02.02.16 - klo:19:31
kawamaukka
xx
ZZR1400 12tkm huolto

Aloittaja Morbus

6 Vastauksia
9786 Lukukerrat
Uusin viesti 08.04.13 - klo:20:27
SamiN
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020